Sri Lanka Equity Forum
Dear Reader,

Registration with the Sri Lanka Equity Forum would enable you to enjoy an array of other services such as Member Rankings, User Groups, Own Posts & Profile, Exclusive Research, Live Chat Box etc..

All information contained in this forum is subject to Disclaimer Notice published.


Thank You
Sri Lanka Equity Forum

Discussion Forum for Stock Market Investors in Sri Lanka

සිංහල පරිවර්තනය
Submit Post
Submit Post
Market Place

Add an ad

View all ads

Latest topics

» EMER...?????
by roshan1039 Today at 12:16 am

» What is your trading preference?
by biglivetrade Yesterday at 4:24 pm

» JKH will touch 175 very soon
by ThilinaM Yesterday at 2:16 pm

» CIND බලාගෙනයි
by ThilinaM Yesterday at 1:35 pm

» RENUKA HOLDINGS Target 50.00
by ThilinaM Yesterday at 1:34 pm

» CIND , 10% guaranteed return
by Bakka1988 Yesterday at 12:51 pm

» lOFC definitely will hit 6/-
by Winner123 Yesterday at 11:18 am

» ASHO අර්ජුන් මහේන්ද්‍රගේ බෑන විකුණනවද කොහෙද
by Bakka1988 Yesterday at 11:11 am

» Capital trust recommended to buy AEL ..Target Price Rs.24.50
by samaritan Yesterday at 10:09 am

» PAP (Pan Asia Power PLC) Apointiment of Director Mr.Sangith Senaka Kakiriwargodage.
by samaritan Yesterday at 10:03 am

» SEC charges four stockbrokers over market manipulation
by player Yesterday at 9:40 am

» Sri Lankan Billionaire Dhammika Perera may Spend Rs. 10 Billion for a Presidential Campaign without any Risk! His Daily Casino Profits said to be over Rs. 50 Million
by nuwanmja Yesterday at 9:39 am

» MGT - Collect n keep
by samaritan Yesterday at 8:05 am

» Browns investments
by Winner123 Tue Aug 20, 2019 9:35 pm

» ASHO will hit moon. Deal with SLTB
by Bakka1988 Tue Aug 20, 2019 9:11 pm

» Positive News
by Promoney Tue Aug 20, 2019 2:21 pm

» Why AAIC Should trade above RS.50/-
by nosf76677 Tue Aug 20, 2019 2:01 pm

» GLASS (piramal glass ceylon plc) from
by MarketWch Tue Aug 20, 2019 10:20 am

» Elcection Commisioner( MACO)
by Capton KIng Cool Tue Aug 20, 2019 8:59 am

» Presidential election will be held on 16 th of November to 7th of December
by rukshan1234 Mon Aug 19, 2019 11:30 pm

» Which Trading System Or Strategy Is The Most Profitable?
by Teller Mon Aug 19, 2019 8:13 pm

» NEST will touch Rs2000 soon
by Bakka1988 Mon Aug 19, 2019 5:41 pm

» Gotabaya Rajapaksha will named after 10th August. Aspi will move above 6500
by samaritan Mon Aug 19, 2019 11:59 am

» CFVF.N0000 - Target price Rs.60- Donnt sell
by Trader321 Mon Aug 19, 2019 10:06 am

» CFVF.N0000 - Really started Again ..........
by Trader321 Mon Aug 19, 2019 9:59 am

» LOLC Holding( LOLC N.0000)
by Capton KIng Cool Mon Aug 19, 2019 8:45 am

» LOLC Holding( LOLC N.0000) MICRO FINACE In Cambodia
by Capton KIng Cool Mon Aug 19, 2019 8:43 am

» PAN ASIA BANK
by samaritan Mon Aug 19, 2019 8:17 am

» CFVF.N0000 - Deal at What price?
by Winner123 Fri Aug 16, 2019 8:35 pm

» Profitability of all the banks slides down on bigger margins
by hammurabi Fri Aug 16, 2019 8:25 pm

» කව්ද පකීර් ?(who is the Veteran)
by reyaz Fri Aug 16, 2019 7:32 pm

» News AEL super report in this quarter Don't sell ..
by sheildskye Fri Aug 16, 2019 6:59 pm

» HEXP : GOOD TO COLLECT BELOW RS.85
by Trader321 Fri Aug 16, 2019 10:20 am

» CFVF.N0000 :Amazing Result- Quarter Profit more than Half Billion
by Winner123 Thu Aug 15, 2019 12:43 pm

» Kzoo vs onal
by wisdom79 Wed Aug 14, 2019 9:45 pm

» GREG is back
by wisdom79 Wed Aug 14, 2019 9:42 pm

» AAIC - Profit over one billion!!!!!
by wisdom79 Wed Aug 14, 2019 9:39 pm

» CFVF : Another dividend ?
by Promoney Tue Aug 13, 2019 7:28 pm

» CFVF.N0000 & PARQ.N0000 - These two counters Must be in your Portfolios
by Trader321 Tue Aug 13, 2019 6:39 pm

» PARQ.N0000 : Target Price Rs. 50 /=
by Hewagak Tue Aug 13, 2019 5:01 pm

» TAP Less than 1% Shares in the Market
by sanjulanka Tue Aug 13, 2019 12:10 pm

» AEL PRICE TUESDAY
by Winner123 Tue Aug 13, 2019 12:09 pm

» what is the future of KHL (JOHN KEELES HOTELS)
by bhanu Mon Aug 12, 2019 9:03 pm


You are not connected. Please login or register

Sri Lanka Equity Forum » Stock Market & Forum Help » Stock Market Charts & Graphs » Newcomers,beware of MM

Newcomers,beware of MM

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Newcomers,beware of MM Empty Newcomers,beware of MM on Fri Sep 12, 2014 5:15 am

Gintonic


Manager - Equity Analytics
Manager - Equity Analytics
MM Question Market Manipulation Laughing /By now most members must have read Somyboys excellent post about mkt manipulation.These leeches,whoever they are,will have to atone for their sins one day.Period!
Mkt manipulators can thrive only as long as there are fools ready to believe whatever others say.So the main thing is not to be gullible.Beware if somebody says a share'll go to "this much or that much" without giving a valid reason.Beware of phrases such as "I heard," "good news coming," etc.You don't go & buy a car just because some guy says it's a good car.You'll at least open the bonnet & peep inside.Won't you?Apply the same logic to shares too.DO NOT BELIEVE WHAT OTHERS SAY.Do your own home work.See how fundamentally strong is the share you intend to buy.Check the technical side as well.Mr SHARK is there to help us in that respect.Learn all your ropes & then invest.  Trade intelligently instead of gambling.Good luck to all. PS.,Forgive the sinners & pray for them! Smile

2Newcomers,beware of MM Empty Re: Newcomers,beware of MM on Fri Sep 12, 2014 8:21 am

OzTRADER

OzTRADER
Senior Manager - Equity Analytics
Senior Manager - Equity Analytics
@Gintonic wrote:MM Question Market Manipulation Laughing /By now most members must have read Somyboys excellent post about mkt manipulation.These leeches,whoever they are,will have to atone for their sins one day.Period!
Mkt manipulators can thrive only as long as there are fools ready to believe whatever others say.So the main thing is not to be gullible.Beware if somebody says a share'll go to "this much or that much" without giving a valid reason.Beware of phrases such as "I heard," "good news coming," etc.You don't go & buy a car just because some guy says it's a good car.You'll at least open the bonnet & peep inside.Won't you?Apply the same logic to shares too.DO NOT BELIEVE WHAT OTHERS SAY.Do your own home work.See how fundamentally strong is the share you intend to buy.Check the technical side as well.Mr SHARK is there to help us in that respect.Learn all your ropes & then invest.  Trade intelligently instead of gambling.Good luck to all. PS.,Forgive the sinners & pray for them! Smile

All hail to ("SHARK" THE GOD FATHER OF US ALL) hoping that more people like him are out there waiting silently,,please wake up guys and gals and join the forum. Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

3Newcomers,beware of MM Empty Re: Newcomers,beware of MM on Fri Sep 12, 2014 9:35 am

Sarabulathwita

Sarabulathwita
Vice President - Equity Analytics
Vice President - Equity Analytics
@OzTRADER wrote:
@Gintonic wrote:MM Question Market Manipulation Laughing /By now most members must have read Somyboys excellent post about mkt manipulation.These leeches,whoever they are,will have to atone for their sins one day.Period!
Mkt manipulators can thrive only as long as there are fools ready to believe whatever others say.So the main thing is not to be gullible.Beware if somebody says a share'll go to "this much or that much" without giving a valid reason.Beware of phrases such as "I heard," "good news coming," etc.You don't go & buy a car just because some guy says it's a good car.You'll at least open the bonnet & peep inside.Won't you?Apply the same logic to shares too.DO NOT BELIEVE WHAT OTHERS SAY.Do your own home work.See how fundamentally strong is the share you intend to buy.Check the technical side as well.Mr SHARK is there to help us in that respect.Learn all your ropes & then invest.  Trade intelligently instead of gambling.Good luck to all. PS.,Forgive the sinners & pray for them! Smile

All hail to ("SHARK" THE GOD FATHER OF US ALL) hoping that more people like him are out there waiting silently,,please wake up guys and gals and join the forum. Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes



I am 10000% agree with you. We should not be sought those promoters who do it to sell their shares. You know that a stupid idiot now back in the industry to gab innocent people money. They buy low and then promote all other brokers to buy it. they sell their shares. They are really crazy. (MF...rs). Dont be sought to them. Why do broker companies employ these idiots? why CEO and SEC let these people to work?????. big question.

Broker companies should do these kind of things

http://www.ft.lk/2014/09/12/acuity-stockbrokers-enters-us-market-in-deal-with-enclave-capital/

what a great effort


Always get advise from reputed members of this forum if you dont trust your broker. As a broker I have never advise and promoted stocks with guilty mind. That is why I have been recruited by a first class broker company in SL. I love my company.  

Yes pls seek help Mr. SHARK, he is a nice guy who can assist you.


cheers cheers

SB

SomyBoy

SomyBoy
Manager - Equity Analytics
Manager - Equity Analytics
විමර්ශනාත්මකව හෙළිදරව් කිරීමේ සමාප්ති සටහන :-

"player ඇතුළු පිරිසට අපට දැන්වීමට ඇත්තේ ඔබ වැන්නන්ගේ ලොකුකම්, බල පුලුවන්කාරකම්, උඩගුකම්, අහංකාරකම් විදහා දක්වන වර්ගයේ ගොන්කම් එවැනිම වූ රැහේ කපටීන් සමග එකට එකතුවී රස විඳිනවා මිසක අප හුදු තඹේකටවත් මායිම් නොකරන බවය. ඔබ කවුරුන් දැයි යන්න දෙදෙනාම එකට සමගාමීව කරන ප්‍රකාශ වලින් සියල්ලෝම දනිති. ඔබ කවුදැයි කියා ඔබම දන්නවා සේම එපමණකින් නොනැවතී, සතා මොකාදැයි යන්න ගැන දැන් මෙහි සිටින සියල්ලන්ම හොඳින් තේරුම්ගෙන ඇති බවත් ඔබට අවධාරනයෙන් මතක් කර දීමටද සිදුවේ."

"මිල ගණන් ඉහල යන නිසැක ආකාරය, ඉදිරියට කිසිදු බියක් ඇති කරගැනීමට අවශ්‍ය නැති බව වැනි දේවල් වලින් ඔබගේ තරම මුළු මහත් ලෝකයාටම පෙන්වා දීමට ඔබ වැන්නන් ඉතා දක්ෂ නමුත් කූට ලෙස සමත් වී ඇති බව නම් නොරහසකි. ඒ ගැන තවදුරටත් පැහැදිලි කිරීමෙන් පලක් නැත. පල් හොරුන් තමන් හොරෙකු යයි ඇසීමට දැඩි අකමැත්තක් දක්වන අතර එවැනි අවස්ථාවලදී තම වෘත්තීමය කුසලතා ගෙනහැර දක්වමින් අවශ්‍ය තරමටත් වඩා කෙස් පැලෙන තර්ක ඉතා සූක්ෂම අන්දමින් ඉදිරිපත් කිරීමටද වෘත්තීමය සොරුන් අතීතයේ පටන්ම ඉතා හොඳ දක්ෂතා දක්වා ඇත. එය කිසිදාක නොවෙනස් වන සෑම සොර තක්කඩියෙකුටම උපතින්ම උරුම වන පරම තීක්ෂණ බුද්ධිමය හැකියාවද වේ."

"හොරාට ගන දෙවි නුවණ ඇත යන පැරැන්නන්ගේ කියමන් අදට සේම මතුවටත් එකසේ ගැලපෙන බව නම් මෙහිදී ඔබ වැන්නන්ගේ ක්‍රියා පිලිවෙත් වලින් මනාව පිළිඹිඹු වේ. එලෙසම ඉතා ගාම්භීරව තමන් ගැන අධි තක්සේරුවකින් දැඩි මාන්නයකින් තර්ජනාත්මකව පහත් අන්දමින් අසීමිත මුදල් හමුවේ විකෘති මනසකින් යුතුව කරන ප්‍රකාශ වලින් මුළු මහත් සමාජයටම තමුන්ගේ සැබෑම ජන්මයෙන්ම උරුම කරගෙන පැමින ඇති නොමිනිස් තිරිසන් ස්වරූපයද හෙළිදරව්වී ඇත. ඔබ වැනි පුද්ගලයින් පයට පෑගෙන අසූචි ගොඩක් මෙන් පරම අපවිත්‍ර, නින්දිත, සමාජයට මහා විනයක් වී ඇති, මේ සමාජය විසින් ඉතා දැඩිව පිළිකුලෙන් යුතුව හෙලාදකින අය බව නම් ඇස් පනාපිටම ඔප්පුවී ඇත."

"ඔබ වැන්නන් විසින් වැඩි දෙනෙක්ව ඉතා සූක්ෂමව මෝඩයන්ට ඇන්දවීමේ කාලය දැන් අවසන් වී ඇති බව ඉතා කණගාටුවෙන් වුවද අවබෝධ කර ගත යුතුය. වාසනාවකට දෝ mark ට නම් තමන් වෙත එල්ලවී ඇති චෝදනා වලින් නිදහස් වීමට ඉඩ හසර මෙහි සිටින උගත් එමෙන්ම අනන්‍යතාවයක් ඇති පුද්ගලයන්ගේ ආශිර්වාදයෙන් ඉතා පහසුවෙන්ම හැකිවී ඇති නමුත් පුදුමයකට මෙන් ඔබලාට එවැනි සහයෝගයක් ඔබගේ කිසිම අනුගාමිකයෙකුගෙන් වත් නොලැබීමද විශ්මය දනවන කරුණකි. mark වෙනුවෙන් අපට තවදුරටත් කිසිවක් පැවසීමට අවශ්‍යතාවක් නැති අතර ඒ ගැන අදාල පුද්ගලයින් තම වගකීම ඉටු කරනු ඇත."

"ඔබ ඇතුළු පිරිසට නම් දැනට සිදුවී ඇත්තේ ගලක් උඩ කැත කල බළලාට මෙන් එය වසා ගැනීම සඳහා වටේට ඒ මේ අත කැරකෙමින් පෙරලෙමින් ඉඳීමෙන් තව තවත් ඒ අපවිත්‍ර දේවල්ම තම ශරීරවල ගාගෙන සියල්ලෝම ඉදිරියේ නින්දාවට පත්වීමටයි. එක් එක් අය වරින් වර පහසුවෙන් රැවටීමට හැකි වුවත් හැමදාම හැම කෙනෙක්ම හැම විටම රැවටීමට නොහැකි වන බවට සත්‍ය වශයෙන්ම සාක්ෂි සපයන අපගේ මෙම හෙළිදරව් කිරීමෙන් පසුව වත් ඔබ ඇතුළු පිරිස ඒ ගැන හොඳින්ම දැන ගත යුතුය. සම් බෝයි යනුවෙන් අපට ගෞරව නාම ප්‍රධානය කිරීමට යාමෙන් සම් බල් වූයේ කවුරුන්ද යන්න ඔබම අවබෝධ කර ගත යුතුය."

"අවසාන වශයෙන් කීමට ඇත්තේ ඔබ වැන්නන් සිය දෙනෙකුගේ දිරා ගිය කඩුවලට වඩා අපගේ එක් පෑන් තුඩක ප්‍රබලත්වය ඉතා දැඩි බවයි. අප ඇතුළු විශාල පිරිසකගේ සෘජු සහ වක්‍රාකාර දායකත්වයකින් ක්‍රියාත්මක කරන්නට යෙදුනු දැඩි විමර්ශනාත්මක ක්‍රියාවලිය හේතුකොට ගෙන දැන් සියල්ලෝම ඉතා විමසිල්ලෙන් පසුවන බැවින් තවදුරටත් මෙහි සංවිධානාත්මකව ඉතා සූක්ෂම අයුරින් ගෙනයන බොරුව, රැවටීම, කපටිකම, වංචාව වැනි කසල ක්‍රියාවන් පෙරදී මෙන් හිතනා තරම් පහසුවෙන් ක්‍රියාත්මක කිරීමට ඉතා අපහසු විය හැකි බවටද රතු එළියක් ලෙස ඉතා කණගාටුවෙන් වුවත් එම පහත් ක්‍රියා සඳහා දිය යටින් ගින්දර ගෙන යමින් දෙපත් නයින්ගේ ස්වරූපයෙන් දායක වෙන්නන් හටද ඉතා දැඩිව පෙන්වා දීමටද සිදුවේ."

"නුදුරු අනාගතයේදී ද විවිධාකාර වූ වෙස් මුහුණු දමා ගනිමින් කලින් කලට තම විශ්වාසය ප්‍රථමයෙන්ම තහවුරු කරගැනීමෙන් අනතුරුව තම පහත් ප්‍රතිපත්තීන් ක්‍රියාත්මක කිරීමට සියුම්ව අර අදින ඉතා ප්‍රබල බළල් අත් මෙහි නොයෙක් විශ්මය දනවන ආකාරයේ අනාවැකි පලකරමින් සංදර්ශනාත්මක ස්වරූපයෙන් පුද්ගලයන් තම ග්‍රහණයට හසුකර ගනිමින් තමන්ගේ තොග පිටින් ඇති කුණු ගොඩවල් විකුණා ගැනීම සඳහා හැකි සෑම උත්සාහයක්ම ගන්නා බවටද කිසිදු සැකයක්ද නැත."

"ඉතා ඉහල ප්‍රතිචාර සමග දැඩි උණුසුම් වාතාවරණයක් යටතේ ක්‍රියාත්මක කරන ලද අපගේ මෙම නිසි මග පෙන්වීමේ සහ කපටි හිවලුන් පිටුදැකීමේ ක්‍රියාවලිය තවදුරටත් කාලය මිඩංගු කරමින් මෙහි දෑස් දල්වා ගෙනම නිරීක්ෂණය කිරීමට දිගින් දිගටම අවශ්‍ය නොවන බව අපට ඉතා හොඳින් පැහැදිලිවම පෙනෙන බැවින් මෙහි සිටින වගකීමක් දරන සියලුම අයගේ දැඩි අවධානය ඒ සඳහා නිතැතින්ම යොමු කරවීමට අප ගත් උත්සාහය ඉතා සාර්ථකව ප්‍රායෝගිකව ක්‍රියාවේ යෙදවෙන බැවින්ද අපගේ මෙම වැඩි පිරිසකගේ මුදල් ගණුදෙනු වල ආරක්ෂිත බව තහවුරු කිරීම සඳහා දැඩි කැපවීමකින් ක්‍රියාත්මක කරන ලද මෙම, ආරක්ෂිතව කොටස් වෙළඳපල තුල මූල්‍ය ගණුදෙනු වල නිරතවීම සම්බන්ධයෙන් වූ, දැඩි වාග් ප්‍රහාරාත්මක විමර්ශනාත්මක ක්‍රියාන්විතය මේ මොහොතේ පටන් නිමාවට පත් කිරීමට අප ස්ථිරවම තීරණය කර ඇත."

"මෙහිදී අප විසින් කරුණුද සහිතව ගෙනහැර දක්වා ඇති දෑ පිළිබඳව මොනයම් හෝ නිවැරදි කිරීමක් හෝ මෙම ඉදිරිපත් කිරීම ඉතා සාවද්‍ය බවට යම් කෙනෙකුට හෝ පිරිසකට තනිව හෝ එකතුවී සාක්ෂිද සහිතව කරුණු පැහැදිලි කිරීමක් තුලින් මෙහි සිදුවී ඇත්තේ වරදවා වටහා ගැනීමක් විනා වෙන කිසිදු වරදක් අප පෙන්වා දුන් ආකාරයට කිසි ලෙසකින් වත් සිදුවී නැති බවටද ඉතා සෘජුව ඉදිරිපත්වී ඔප්පුකර පෙන්වීමට පූර්ණ නිදහස සහ යුක්ති සහගත අයිතිය අවශ්‍ය ප්‍රමාණයටත් වඩා හොඳින් මෙම ෆෝරම් එක තුල විවෘතව පවතින බවටද මේ මොහොතේ මතක් කිරීමටද සිදුවේ."

"එම චෝදනා වලට තම තමන් නිවැරදිකරු බවට සියල්ලන්ටම පැහැදිලිවම ඔප්පුකර පෙන්වීමෙන් එවැනි චෝදනාවලින් නිදහස්වී නිර්දෝෂී පිරිසිදු පුද්ගලයන් ලෙස මෙම ෆෝරම් එකේ කිසිදු පැකිලීමකින් තොරව තමන්ගේ අදහස් දැක්වීම් යනාදිය ද දිගින් දිගටම තම තමාට කැමති අයුරින් නිදහසේ මෙහි ඇති ප්‍රවර්ධන සීමාවන් සහ මිල ඉහලයාම් ප්‍රකාශ කිරීමේ සීමාවන්ද තේරුම් ගෙන එම සීමාවන් තුල හිඳිමින් කරගෙන යාමට මෙම වෙබ් අඩවිය භාර පාලකයන්ගේ අධීක්ෂණය යටතේ කිසිදු බාදාවකින් තොරව අවශ්‍ය පුද්ගලයන්ටද උදාකර ගත හැකි බවද මෙලෙස විවෘතව සියල්ලන්ම ඉදිරියේ දන්වා සිටිමු."

"එවැනි ක්‍රියාවන් සඳහාද මෙහි සිටින අවංක පුද්ගලයන්ගේ සහයෝගය නොමඳවම ලබා දෙන බවද එක් පුද්ගලයෙක් සම්බන්ධව අපගේ චෝදනාවේදී කදිමට ඔවුන් විසින් සිදු කල සාධාරණ කරුණු දැක්වීම හමුවේ සියල්ලන්ටම පැහැදිලිවම දැක බලා ගැනීමටද ප්‍රසිද්ධියේම හැකි විය. එසේ සාධාරණ අයුරින් සෘජුව ඔප්පුකර පෙන්වීමකින් තොරව හුදෙක් තමන් ගැන තමන් හොඳින්ම දන්නේය යනාදී ප්‍රාථමික පෙර පාසල් මට්ටමේ ප්‍රකාශ නිකුත් කිරීමෙන් තමන් තව තවත් එම චෝදනා වලින්ම බැට කන තත්වයකම සිටීමට සිදුවන අතර සමහරක් විටෙකදී නම් සමහර ගැටළු හමුවේදී ඉතා කලාතුරකින් මුනිවත රැකීමෙන්ද කාලයට ඉඩදී බලා සිට කාලයාගේ ඇවෑමෙන්ද තමන්ගේ වාසනාවත් සමගම විසඳී යන ස්වභාවයක්ද නිතැනින්ම උදාවන විරල අවස්ථාද නැතිවාම නොවේ. ඒ පිළිබඳව නිවැරදි තීරණ ගැනීම තමන් සතු කාර්යභාරයක් වන අතර ඒ ගැන වගකීමක් අන් කිසිවෙක් සතු නොවන බවද දන්වනු කැමැත්තෙමු."

"අප මෙහිදී සිදු කරන ලද්දේ වැඩි පිරිසකගේ සුබ සිද්ධිය සඳහා වැරදි කරන පුද්ගලයන්ගේ මෙහි පෙනී සිටින අන්වර්ථ නාමයන් භාවිතා කරගෙන ඔවුන්ට අකමැත්තෙන් වුවත් ඉතා දැඩිව ප්‍රහාරාත්මක ආකාරයකින් කරුණු ගෙනහැර දැක්වීමක් විනා පුද්ගලික පලිගැනීමක් හෝ මෙහි ජනප්‍රිය වීමට ඇති ආශාවකට නම් නොවේ. අප මෙහි සිටින එක් ප්‍රධානතම සියල්ලන්ම පාහේ ගරු කරන පුද්ගලයා ගැන ඔහුගේම සමාජ වෙබ් අඩවි වල ඇති නම් අනුසාරයෙන් පමනක් දන්නවා හැරුනු කොට අන් කිසිවෙකුවත් ගැන කිසිදු පුද්ගලික දැන හැඳුනුම්කමක් නොමැති අතර එවැනි සම්බන්ධතාවයක් ඇති කර ගැනීමටද අපට කිසිදු ආකාරයක අවශ්‍යතාවයක් නොපවතින බවද අප සිදුකලේ හුදු සමාජ මෙහෙවරක් පමණක් බවත් මතක් කරමු."

"එය සත්‍ය වශයෙන්ම කියතොත් අද රටේ ජනප්‍රිය මාධ්‍ය ත්‍රිත්වයට අමතරව අලුතින් එකතුවී ඇති වැඩි දෙනෙක් ප්‍රිය කරන සිව්වන මාධ්‍යය වන අන්තර්ජාලයේ එක්තරා වෙබ් අඩවියක් ඔස්සේ සිදුවන වැඩි දෙනෙකුගේ අහිත පිනිස හේතුවන සමාජයේ මෙකල දැඩිව අවධානයට ලක්වෙමින් පවතින එක්තරා පිරිසකගේ අත්තනෝමතික ක්‍රියා පිලිවෙතක් ඔස්සේ සිදුවන දැඩිව දෝෂ දර්ෂනයට ලක්වී ඇති අක්‍රමිකතාවයක් පිළිබඳව විස්තරද සහිතව කරුණු ගෙනහැර දක්වමින් අදාල පුද්ගලයන්ගේ ක්‍රියාවලිය සමාජය ඉදිරියේ හෙළිකිරීමට කටයුතු කිරීමක්ම (අනිකුත් මාධ්‍ය ත්‍රිත්වයේද සිදුවන මාධ්‍ය වාර්ථාකරනයක් සේම) පමනකි."

"නමුත් අපගේ එම දැඩි වාග් ප්‍රහාරවලින් සමන්විතවූ මාධ්‍ය ක්‍රියාන්විතය තුලදී සමහර විටෙක යම් ප්‍රමාණයක හෝ නිර්දෝෂීභාවයක් ඇති කිසියම් පුද්ගලයෙකුට හෝ පිරිසකට සිත් රිදීමක් හෝ වෙනයම් හිරිහැරයක් සිදුවුනි නම් ඒ පිළිබඳව අප මේ අවස්ථාවේදී ප්‍රසිද්ධියේම ඉතා අවංකවම අපගේ දැඩි කණගාටුව ප්‍රකාශ කරන අතර අපට කිසිවෙක් සමග කිසිදු ආරවුලක් කිසිදු ආකාරයකින් නොමැති අතර, අප විසින් ගන්නා ලද උත්සාහයේ නිවැරදිම අර්ථය මේ අවස්ථාවේ අපව හැකිනම් ඝාතනය කර දැමීමට තරම් වෛරයකින් පසුවන මට්ටමේ මානසික තත්වයකින් හෙබි පුද්ගලයින් මෙහි ඇත්නම් ඔවුන්ට කලක් යන තුරුම නිවැරදිව වටහාගත නොහැකි අතර මෙහි යම් තරමකින් හෝ උගත්කමක් හා ඊට නොදෙවෙනි සාධාරණ විනිශ්චයක් කල හැකි මට්ටමේ බුද්ධියක් ඇති පුද්ගලයන්ට නම් ඉතා පහසුවෙන් නිවැරදිවම අවබෝධ කර ගත හැකි බව සැම දෙනාම ඉදිරියේ ප්‍රසිද්ධියේම කියා සිටීමට කැමැත්තෙමු."

"අපගේ ක්‍රියාවලිය ගැන අවශ්‍ය තරම් පුද්ගලයින්ට දැඩිව විවේචනද සෘජුව එල්ල කිරීමේ පූර්ණ අයිතියද ඇති බවත් මෙයින් දන්වා සිටිමු. තවදුරටත් අපගේ සේවය මෙම ෆෝරම් එක තුල ක්‍රියාත්මක කිරීමට අවැසි නොවන අතර මෙම වෙබ් අඩවිය භාර පාලන අධිකාරියට මේ මොහොතේ පටන් මෙම ප්‍රසිද්ධියේම සිදු කරනු ලබන කාරුණික දැනුම් දීම ඔස්සේ දන්වා සිටින්නේ අප මෙහිදී භාවිතා කරන ලද ගිණුම මෙතැන් පටන් අප විසින් කිසිදු අදහස් දැක්වීමක් සඳහා කුමන හේතුවක් මතවත් ක්‍රියාත්මක නොකරන බැවින් එය ඉවත් කිරීමට ඔබ වෙත පූර්ණ වශයෙන් බලය ඇති බැවින් එය හැකි ඉක්මනින් ඉවත් කිරීමෙන් තවත් අයෙකුට නව ගිණුමක් සාදා ගැනීමට අවශ්‍ය කරන ඉඩ ප්‍රස්ථාව ලබා දීමට ඇති පහසුකම මෙමගින් ලබා දීමට කටයුතු කරන ලෙසයි."

"අපගේ මෙම විමර්ශන ක්‍රියාවලිය සාර්ථකව පවත්වා ගෙන යාම සඳහා නන් අයුරින් සහාය දුන් සැමටද මේ අවස්ථාවේදී ස්තූතිය පුද කර සිටීමටද අප අමතක නොකරන්නෙමු. එසේම හැකි සෑම විටකදීම සොරුන්ගේ ග්‍රහණයට අහිංසකයින් ලක් නොවන ආකාරයට නියම සොරුන් නිවැරදිව හඳුනා ගෙන ඔවුන්ව පිටුදැකීම තුලින් ඉදිරියටත් කොටස් වෙළඳපල ආයෝජන ගණුදෙනු වල නිරතව සිටින විශේෂ දක්ෂතා ඇති අවංක හොඳ පුද්ගලයින් මෙම ෆෝරම් එකේ අභිවෘද්ධිය සඳහා දිගින් දිගටම ආරක්ෂාකාරීව යොදා ගනු ඇතැයිද යන්න අපගේද ප්‍රධානතම බලාපොරොත්තුව සහ ඉලක්කය වූ බවද සඳහන් කරමු."

"අවසාන වශයෙන් අප කෙරෙහි දැඩි වෛරයකින් සාප කරමින් වුවද පසුවන යම් පිරිසක් වේ නම් ඔවුන්ටද යම් දිනෙක තමා වෙතම පැමිණෙන ගැටළු හමුවේදී අද තේරුම් ගැනීමට කිසි ලෙසකින් වත් සූදානම් නැති බොහොමයක් වූ සත්‍ය කරුණු, දැඩි අර්බුදකාරී තත්වයන් ඉදිරියේදී පමණක්ම තේරුම් ගැනීමට ජීවිත අත්දැකීම් තුලින්ම උදව් වෙන, අනාගතයේදී මුහුන දීමට සිදුවිය හැකි ඉතා අවිනිශ්චිත සිදුවීම් හමුවේදී හෝ යම් තාක් දුරකට වත් තේරුම් ගැනීමට හැකි වීමට බොහෝ සෙයින් ඉඩ ප්‍රස්ථාව ඇති බවද කරුණාවෙන් මතක් කර සිටිමු. යමෙකු අවංකව හොඳ චේතනාවෙන් යම් කිසි ක්‍රියාවක් කරයි නම් මුලදී කෙතරම් දැඩිව නිර්දය ලෙස විවේචන එල්ල වුවද පසු කලකදී එම විවේචකයන්ම තමන්ට පැසසුම් ලබා දීමටද පෙළඹෙනු ඇත. ස්තූතියි."

5Newcomers,beware of MM Empty Re: Newcomers,beware of MM on Sat Sep 13, 2014 4:01 am

Gintonic


Manager - Equity Analytics
Manager - Equity Analytics
Thanks again for your good work SomyBoy.Stay vigilant! Smile

6Newcomers,beware of MM Empty Re: Newcomers,beware of MM on Sat Sep 13, 2014 7:14 am

Roboticfx

Roboticfx
Senior Vice President - Equity Analytics
Senior Vice President - Equity Analytics
Well said somyboy and gintonic!

7Newcomers,beware of MM Empty Re: Newcomers,beware of MM on Sat Sep 13, 2014 10:24 am

Market Sucker

Market Sucker
Senior Manager - Equity Analytics
Senior Manager - Equity Analytics
@SomyBoy wrote:විමර්ශනාත්මකව හෙළිදරව් කිරීමේ සමාප්ති සටහන :-

"player ඇතුළු පිරිසට අපට දැන්වීමට ඇත්තේ ඔබ වැන්නන්ගේ ලොකුකම්, බල පුලුවන්කාරකම්, උඩගුකම්, අහංකාරකම් විදහා දක්වන වර්ගයේ ගොන්කම් එවැනිම වූ රැහේ කපටීන් සමග එකට එකතුවී රස විඳිනවා මිසක අප හුදු තඹේකටවත් මායිම් නොකරන බවය. ඔබ කවුරුන් දැයි යන්න දෙදෙනාම එකට සමගාමීව කරන ප්‍රකාශ වලින් සියල්ලෝම දනිති. ඔබ කවුදැයි කියා ඔබම දන්නවා සේම එපමණකින් නොනැවතී, සතා මොකාදැයි යන්න ගැන දැන් මෙහි සිටින සියල්ලන්ම හොඳින් තේරුම්ගෙන ඇති බවත් ඔබට අවධාරනයෙන් මතක් කර දීමටද සිදුවේ."

"මිල ගණන් ඉහල යන නිසැක ආකාරය, ඉදිරියට කිසිදු බියක් ඇති කරගැනීමට අවශ්‍ය නැති බව වැනි දේවල් වලින් ඔබගේ තරම මුළු මහත් ලෝකයාටම පෙන්වා දීමට ඔබ වැන්නන් ඉතා දක්ෂ නමුත් කූට ලෙස සමත් වී ඇති බව නම් නොරහසකි. ඒ ගැන තවදුරටත් පැහැදිලි කිරීමෙන් පලක් නැත. පල් හොරුන් තමන් හොරෙකු යයි ඇසීමට දැඩි අකමැත්තක් දක්වන අතර එවැනි අවස්ථාවලදී තම වෘත්තීමය කුසලතා ගෙනහැර දක්වමින් අවශ්‍ය තරමටත් වඩා කෙස් පැලෙන තර්ක ඉතා සූක්ෂම අන්දමින් ඉදිරිපත් කිරීමටද වෘත්තීමය සොරුන් අතීතයේ පටන්ම ඉතා හොඳ දක්ෂතා දක්වා ඇත. එය කිසිදාක නොවෙනස් වන සෑම සොර තක්කඩියෙකුටම උපතින්ම උරුම වන පරම තීක්ෂණ බුද්ධිමය හැකියාවද වේ."

"හොරාට ගන දෙවි නුවණ ඇත යන පැරැන්නන්ගේ කියමන් අදට සේම මතුවටත් එකසේ ගැලපෙන බව නම් මෙහිදී ඔබ වැන්නන්ගේ ක්‍රියා පිලිවෙත් වලින් මනාව පිළිඹිඹු වේ. එලෙසම ඉතා ගාම්භීරව තමන් ගැන අධි තක්සේරුවකින් දැඩි මාන්නයකින් තර්ජනාත්මකව පහත් අන්දමින් අසීමිත මුදල් හමුවේ විකෘති මනසකින් යුතුව කරන ප්‍රකාශ වලින් මුළු මහත් සමාජයටම තමුන්ගේ සැබෑම ජන්මයෙන්ම උරුම කරගෙන පැමින ඇති නොමිනිස් තිරිසන් ස්වරූපයද හෙළිදරව්වී ඇත. ඔබ වැනි පුද්ගලයින් පයට පෑගෙන අසූචි ගොඩක් මෙන් පරම අපවිත්‍ර, නින්දිත, සමාජයට මහා විනයක් වී ඇති, මේ සමාජය විසින් ඉතා දැඩිව පිළිකුලෙන් යුතුව හෙලාදකින අය බව නම් ඇස් පනාපිටම ඔප්පුවී ඇත."

"ඔබ වැන්නන් විසින් වැඩි දෙනෙක්ව ඉතා සූක්ෂමව මෝඩයන්ට ඇන්දවීමේ කාලය දැන් අවසන් වී ඇති බව ඉතා කණගාටුවෙන් වුවද අවබෝධ කර ගත යුතුය. වාසනාවකට දෝ mark ට නම් තමන් වෙත එල්ලවී ඇති චෝදනා වලින් නිදහස් වීමට ඉඩ හසර මෙහි සිටින උගත් එමෙන්ම අනන්‍යතාවයක් ඇති පුද්ගලයන්ගේ ආශිර්වාදයෙන් ඉතා පහසුවෙන්ම හැකිවී ඇති නමුත් පුදුමයකට මෙන් ඔබලාට එවැනි සහයෝගයක් ඔබගේ කිසිම අනුගාමිකයෙකුගෙන් වත් නොලැබීමද විශ්මය දනවන කරුණකි. mark වෙනුවෙන් අපට තවදුරටත් කිසිවක් පැවසීමට අවශ්‍යතාවක් නැති අතර ඒ ගැන අදාල පුද්ගලයින් තම වගකීම ඉටු කරනු ඇත."

"ඔබ ඇතුළු පිරිසට නම් දැනට සිදුවී ඇත්තේ ගලක් උඩ කැත කල බළලාට මෙන් එය වසා ගැනීම සඳහා වටේට ඒ මේ අත කැරකෙමින් පෙරලෙමින් ඉඳීමෙන් තව තවත් ඒ අපවිත්‍ර දේවල්ම තම ශරීරවල ගාගෙන සියල්ලෝම ඉදිරියේ නින්දාවට පත්වීමටයි. එක් එක් අය වරින් වර පහසුවෙන් රැවටීමට හැකි වුවත් හැමදාම හැම කෙනෙක්ම හැම විටම රැවටීමට නොහැකි වන බවට සත්‍ය වශයෙන්ම සාක්ෂි සපයන අපගේ මෙම හෙළිදරව් කිරීමෙන් පසුව වත් ඔබ ඇතුළු පිරිස ඒ ගැන හොඳින්ම දැන ගත යුතුය. සම් බෝයි යනුවෙන් අපට ගෞරව නාම ප්‍රධානය කිරීමට යාමෙන් සම් බල් වූයේ කවුරුන්ද යන්න ඔබම අවබෝධ කර ගත යුතුය."

"අවසාන වශයෙන් කීමට ඇත්තේ ඔබ වැන්නන් සිය දෙනෙකුගේ දිරා ගිය කඩුවලට වඩා අපගේ එක් පෑන් තුඩක ප්‍රබලත්වය ඉතා දැඩි බවයි. අප ඇතුළු විශාල පිරිසකගේ සෘජු සහ වක්‍රාකාර දායකත්වයකින් ක්‍රියාත්මක කරන්නට යෙදුනු දැඩි විමර්ශනාත්මක ක්‍රියාවලිය හේතුකොට ගෙන දැන් සියල්ලෝම ඉතා විමසිල්ලෙන් පසුවන බැවින් තවදුරටත් මෙහි සංවිධානාත්මකව ඉතා සූක්ෂම අයුරින් ගෙනයන බොරුව, රැවටීම, කපටිකම, වංචාව වැනි කසල ක්‍රියාවන් පෙරදී මෙන් හිතනා තරම් පහසුවෙන් ක්‍රියාත්මක කිරීමට ඉතා අපහසු විය හැකි බවටද රතු එළියක් ලෙස ඉතා කණගාටුවෙන් වුවත් එම පහත් ක්‍රියා සඳහා දිය යටින් ගින්දර ගෙන යමින් දෙපත් නයින්ගේ ස්වරූපයෙන් දායක වෙන්නන් හටද ඉතා දැඩිව පෙන්වා දීමටද සිදුවේ."

"නුදුරු අනාගතයේදී ද විවිධාකාර වූ වෙස් මුහුණු දමා ගනිමින් කලින් කලට තම විශ්වාසය ප්‍රථමයෙන්ම තහවුරු කරගැනීමෙන් අනතුරුව තම පහත් ප්‍රතිපත්තීන් ක්‍රියාත්මක කිරීමට සියුම්ව අර අදින ඉතා ප්‍රබල බළල් අත් මෙහි නොයෙක් විශ්මය දනවන ආකාරයේ අනාවැකි පලකරමින් සංදර්ශනාත්මක ස්වරූපයෙන් පුද්ගලයන් තම ග්‍රහණයට හසුකර ගනිමින් තමන්ගේ තොග පිටින් ඇති කුණු ගොඩවල් විකුණා ගැනීම සඳහා හැකි සෑම උත්සාහයක්ම ගන්නා බවටද කිසිදු සැකයක්ද නැත."

"ඉතා ඉහල ප්‍රතිචාර සමග දැඩි උණුසුම් වාතාවරණයක් යටතේ ක්‍රියාත්මක කරන ලද අපගේ මෙම නිසි මග පෙන්වීමේ සහ කපටි හිවලුන් පිටුදැකීමේ ක්‍රියාවලිය තවදුරටත් කාලය මිඩංගු කරමින් මෙහි දෑස් දල්වා ගෙනම නිරීක්ෂණය කිරීමට දිගින් දිගටම අවශ්‍ය නොවන බව අපට ඉතා හොඳින් පැහැදිලිවම පෙනෙන බැවින් මෙහි සිටින වගකීමක් දරන සියලුම අයගේ දැඩි අවධානය ඒ සඳහා නිතැතින්ම යොමු කරවීමට අප ගත් උත්සාහය ඉතා සාර්ථකව ප්‍රායෝගිකව ක්‍රියාවේ යෙදවෙන බැවින්ද අපගේ මෙම වැඩි පිරිසකගේ මුදල් ගණුදෙනු වල ආරක්ෂිත බව තහවුරු කිරීම සඳහා දැඩි කැපවීමකින් ක්‍රියාත්මක කරන ලද මෙම, ආරක්ෂිතව කොටස් වෙළඳපල තුල මූල්‍ය ගණුදෙනු වල නිරතවීම සම්බන්ධයෙන් වූ, දැඩි වාග් ප්‍රහාරාත්මක විමර්ශනාත්මක ක්‍රියාන්විතය මේ මොහොතේ පටන් නිමාවට පත් කිරීමට අප ස්ථිරවම තීරණය කර ඇත."

"මෙහිදී අප විසින් කරුණුද සහිතව ගෙනහැර දක්වා ඇති දෑ පිළිබඳව මොනයම් හෝ නිවැරදි කිරීමක් හෝ මෙම ඉදිරිපත් කිරීම ඉතා සාවද්‍ය බවට යම් කෙනෙකුට හෝ පිරිසකට තනිව හෝ එකතුවී සාක්ෂිද සහිතව කරුණු පැහැදිලි කිරීමක් තුලින් මෙහි සිදුවී ඇත්තේ වරදවා වටහා ගැනීමක් විනා වෙන කිසිදු වරදක් අප පෙන්වා දුන් ආකාරයට කිසි ලෙසකින් වත් සිදුවී නැති බවටද ඉතා සෘජුව ඉදිරිපත්වී ඔප්පුකර පෙන්වීමට පූර්ණ නිදහස සහ යුක්ති සහගත අයිතිය අවශ්‍ය ප්‍රමාණයටත් වඩා හොඳින් මෙම ෆෝරම් එක තුල විවෘතව පවතින බවටද මේ මොහොතේ මතක් කිරීමටද සිදුවේ."

"එම චෝදනා වලට තම තමන් නිවැරදිකරු බවට සියල්ලන්ටම පැහැදිලිවම ඔප්පුකර පෙන්වීමෙන් එවැනි චෝදනාවලින් නිදහස්වී නිර්දෝෂී පිරිසිදු පුද්ගලයන් ලෙස මෙම ෆෝරම් එකේ කිසිදු පැකිලීමකින් තොරව තමන්ගේ අදහස් දැක්වීම් යනාදිය ද දිගින් දිගටම තම තමාට කැමති අයුරින් නිදහසේ මෙහි ඇති ප්‍රවර්ධන සීමාවන් සහ මිල ඉහලයාම් ප්‍රකාශ කිරීමේ සීමාවන්ද තේරුම් ගෙන එම සීමාවන් තුල හිඳිමින් කරගෙන යාමට මෙම වෙබ් අඩවිය භාර පාලකයන්ගේ අධීක්ෂණය යටතේ කිසිදු බාදාවකින් තොරව අවශ්‍ය පුද්ගලයන්ටද උදාකර ගත හැකි බවද මෙලෙස විවෘතව සියල්ලන්ම ඉදිරියේ දන්වා සිටිමු."

"එවැනි ක්‍රියාවන් සඳහාද මෙහි සිටින අවංක පුද්ගලයන්ගේ සහයෝගය නොමඳවම ලබා දෙන බවද එක් පුද්ගලයෙක් සම්බන්ධව අපගේ චෝදනාවේදී කදිමට ඔවුන් විසින් සිදු කල සාධාරණ කරුණු දැක්වීම හමුවේ සියල්ලන්ටම පැහැදිලිවම දැක බලා ගැනීමටද ප්‍රසිද්ධියේම හැකි විය. එසේ සාධාරණ අයුරින් සෘජුව ඔප්පුකර පෙන්වීමකින් තොරව හුදෙක් තමන් ගැන තමන් හොඳින්ම දන්නේය යනාදී ප්‍රාථමික පෙර පාසල් මට්ටමේ ප්‍රකාශ නිකුත් කිරීමෙන් තමන් තව තවත් එම චෝදනා වලින්ම බැට කන තත්වයකම සිටීමට සිදුවන අතර සමහරක් විටෙකදී නම් සමහර ගැටළු හමුවේදී ඉතා කලාතුරකින් මුනිවත රැකීමෙන්ද කාලයට ඉඩදී බලා සිට කාලයාගේ ඇවෑමෙන්ද තමන්ගේ වාසනාවත් සමගම විසඳී යන ස්වභාවයක්ද නිතැනින්ම උදාවන විරල අවස්ථාද නැතිවාම නොවේ. ඒ පිළිබඳව නිවැරදි තීරණ ගැනීම තමන් සතු කාර්යභාරයක් වන අතර ඒ ගැන වගකීමක් අන් කිසිවෙක් සතු නොවන බවද දන්වනු කැමැත්තෙමු."

"අප මෙහිදී සිදු කරන ලද්දේ වැඩි පිරිසකගේ සුබ සිද්ධිය සඳහා වැරදි කරන පුද්ගලයන්ගේ මෙහි පෙනී සිටින අන්වර්ථ නාමයන් භාවිතා කරගෙන ඔවුන්ට අකමැත්තෙන් වුවත් ඉතා දැඩිව ප්‍රහාරාත්මක ආකාරයකින් කරුණු ගෙනහැර දැක්වීමක් විනා පුද්ගලික පලිගැනීමක් හෝ මෙහි ජනප්‍රිය වීමට ඇති ආශාවකට නම් නොවේ. අප මෙහි සිටින එක් ප්‍රධානතම සියල්ලන්ම පාහේ ගරු කරන පුද්ගලයා ගැන ඔහුගේම සමාජ වෙබ් අඩවි වල ඇති නම් අනුසාරයෙන් පමනක් දන්නවා හැරුනු කොට අන් කිසිවෙකුවත් ගැන කිසිදු පුද්ගලික දැන හැඳුනුම්කමක් නොමැති අතර එවැනි සම්බන්ධතාවයක් ඇති කර ගැනීමටද අපට කිසිදු ආකාරයක අවශ්‍යතාවයක් නොපවතින බවද අප සිදුකලේ හුදු සමාජ මෙහෙවරක් පමණක් බවත් මතක් කරමු."

"එය සත්‍ය වශයෙන්ම කියතොත් අද රටේ ජනප්‍රිය මාධ්‍ය ත්‍රිත්වයට අමතරව අලුතින් එකතුවී ඇති වැඩි දෙනෙක් ප්‍රිය කරන සිව්වන මාධ්‍යය වන අන්තර්ජාලයේ එක්තරා වෙබ් අඩවියක් ඔස්සේ සිදුවන වැඩි දෙනෙකුගේ අහිත පිනිස හේතුවන සමාජයේ මෙකල දැඩිව අවධානයට ලක්වෙමින් පවතින එක්තරා පිරිසකගේ අත්තනෝමතික ක්‍රියා පිලිවෙතක් ඔස්සේ සිදුවන දැඩිව දෝෂ දර්ෂනයට ලක්වී ඇති අක්‍රමිකතාවයක් පිළිබඳව විස්තරද සහිතව කරුණු ගෙනහැර දක්වමින් අදාල පුද්ගලයන්ගේ ක්‍රියාවලිය සමාජය ඉදිරියේ හෙළිකිරීමට කටයුතු කිරීමක්ම (අනිකුත් මාධ්‍ය ත්‍රිත්වයේද සිදුවන මාධ්‍ය වාර්ථාකරනයක් සේම) පමනකි."

"නමුත් අපගේ එම දැඩි වාග් ප්‍රහාරවලින් සමන්විතවූ මාධ්‍ය ක්‍රියාන්විතය තුලදී සමහර විටෙක යම් ප්‍රමාණයක හෝ නිර්දෝෂීභාවයක් ඇති කිසියම් පුද්ගලයෙකුට හෝ පිරිසකට සිත් රිදීමක් හෝ වෙනයම් හිරිහැරයක් සිදුවුනි නම් ඒ පිළිබඳව අප මේ අවස්ථාවේදී ප්‍රසිද්ධියේම ඉතා අවංකවම අපගේ දැඩි කණගාටුව ප්‍රකාශ කරන අතර අපට කිසිවෙක් සමග කිසිදු ආරවුලක් කිසිදු ආකාරයකින් නොමැති අතර, අප විසින් ගන්නා ලද උත්සාහයේ නිවැරදිම අර්ථය මේ අවස්ථාවේ අපව හැකිනම් ඝාතනය කර දැමීමට තරම් වෛරයකින් පසුවන මට්ටමේ මානසික තත්වයකින් හෙබි පුද්ගලයින් මෙහි ඇත්නම් ඔවුන්ට කලක් යන තුරුම නිවැරදිව වටහාගත නොහැකි අතර මෙහි යම් තරමකින් හෝ උගත්කමක් හා ඊට නොදෙවෙනි සාධාරණ විනිශ්චයක් කල හැකි මට්ටමේ බුද්ධියක් ඇති පුද්ගලයන්ට නම් ඉතා පහසුවෙන් නිවැරදිවම අවබෝධ කර ගත හැකි බව සැම දෙනාම ඉදිරියේ ප්‍රසිද්ධියේම කියා සිටීමට කැමැත්තෙමු."

"අපගේ ක්‍රියාවලිය ගැන අවශ්‍ය තරම් පුද්ගලයින්ට දැඩිව විවේචනද සෘජුව එල්ල කිරීමේ පූර්ණ අයිතියද ඇති බවත් මෙයින් දන්වා සිටිමු. තවදුරටත් අපගේ සේවය මෙම ෆෝරම් එක තුල ක්‍රියාත්මක කිරීමට අවැසි නොවන අතර මෙම වෙබ් අඩවිය භාර පාලන අධිකාරියට මේ මොහොතේ පටන් මෙම ප්‍රසිද්ධියේම සිදු කරනු ලබන කාරුණික දැනුම් දීම ඔස්සේ දන්වා සිටින්නේ අප මෙහිදී භාවිතා කරන ලද ගිණුම මෙතැන් පටන් අප විසින් කිසිදු අදහස් දැක්වීමක් සඳහා කුමන හේතුවක් මතවත් ක්‍රියාත්මක නොකරන බැවින් එය ඉවත් කිරීමට ඔබ වෙත පූර්ණ වශයෙන් බලය ඇති බැවින් එය හැකි ඉක්මනින් ඉවත් කිරීමෙන් තවත් අයෙකුට නව ගිණුමක් සාදා ගැනීමට අවශ්‍ය කරන ඉඩ ප්‍රස්ථාව ලබා දීමට ඇති පහසුකම මෙමගින් ලබා දීමට කටයුතු කරන ලෙසයි."

"අපගේ මෙම විමර්ශන ක්‍රියාවලිය සාර්ථකව පවත්වා ගෙන යාම සඳහා නන් අයුරින් සහාය දුන් සැමටද මේ අවස්ථාවේදී ස්තූතිය පුද කර සිටීමටද අප අමතක නොකරන්නෙමු. එසේම හැකි සෑම විටකදීම සොරුන්ගේ ග්‍රහණයට අහිංසකයින් ලක් නොවන ආකාරයට නියම සොරුන් නිවැරදිව හඳුනා ගෙන ඔවුන්ව පිටුදැකීම තුලින් ඉදිරියටත් කොටස් වෙළඳපල ආයෝජන ගණුදෙනු වල නිරතව සිටින විශේෂ දක්ෂතා ඇති අවංක හොඳ පුද්ගලයින් මෙම ෆෝරම් එකේ අභිවෘද්ධිය සඳහා දිගින් දිගටම ආරක්ෂාකාරීව යොදා ගනු ඇතැයිද යන්න අපගේද ප්‍රධානතම බලාපොරොත්තුව සහ ඉලක්කය වූ බවද සඳහන් කරමු."

"අවසාන වශයෙන් අප කෙරෙහි දැඩි වෛරයකින් සාප කරමින් වුවද පසුවන යම් පිරිසක් වේ නම් ඔවුන්ටද යම් දිනෙක තමා වෙතම පැමිණෙන ගැටළු හමුවේදී අද තේරුම් ගැනීමට කිසි ලෙසකින් වත් සූදානම් නැති බොහොමයක් වූ සත්‍ය කරුණු, දැඩි අර්බුදකාරී තත්වයන් ඉදිරියේදී පමණක්ම තේරුම් ගැනීමට ජීවිත අත්දැකීම් තුලින්ම උදව් වෙන, අනාගතයේදී මුහුන දීමට සිදුවිය හැකි ඉතා අවිනිශ්චිත සිදුවීම් හමුවේදී හෝ යම් තාක් දුරකට වත් තේරුම් ගැනීමට හැකි වීමට බොහෝ සෙයින් ඉඩ ප්‍රස්ථාව ඇති බවද කරුණාවෙන් මතක් කර සිටිමු. යමෙකු අවංකව හොඳ චේතනාවෙන් යම් කිසි ක්‍රියාවක් කරයි නම් මුලදී කෙතරම් දැඩිව නිර්දය ලෙස විවේචන එල්ල වුවද පසු කලකදී එම විවේචකයන්ම තමන්ට පැසසුම් ලබා දීමටද පෙළඹෙනු ඇත. ස්තූතියි."


Well written somyby.

But isnt this too much? I was with you, but now its too much mud slinging. You showing so much hate and jealous as per your post, not the reality of course.

There are many experts in this forum now like SHARK (Known as TAH in previous days), ROBOTICFX, NZ BOY and many as per today bull market. This situation is just like "LULA NATHI THANA KANAYA PANDITHAYA"
But they were nothing when our real people (SLS, SMALL,MARK,$$$,MONO,TUBAL,SIRIRANGA, etc) build this forum up to this level when it was BEAR run.

Remember everyone is a expert in a BULL market, but real experts emerge when its come to BEAR market. Im extremely against your comments made against MARK in the other thread. You have to understand what they did to this forum before you commenting such bad manner. You may learn more from them if they were here now, sadly we dont have them. Finally now we have puppet experts Sad


@Roboticfx wrote:Well said somyboy and gintonic!

Son, As you are yet a new comer, just dont tell like this. What you learned from this post? Please can you clarify?

Though i would give some positive side about this player guy, since whole forum against him. check what he said here,

http://forum.srilankaequity.com/t31083-unloading-reefw0019-2?highlight=reef

http://forum.srilankaequity.com/t36333-an-excellent-practical-lesson-to-learn-for-everyone-who-are-dealing-with-craps

There are something we can learn from everyone, but im also against market manipulation and they should be punished.

8Newcomers,beware of MM Empty Re: Newcomers,beware of MM on Sat Sep 13, 2014 10:35 am

Sarabulathwita

Sarabulathwita
Vice President - Equity Analytics
Vice President - Equity Analytics
@Market Sucker wrote:
@SomyBoy wrote:විමර්ශනාත්මකව හෙළිදරව් කිරීමේ සමාප්ති සටහන :-

"player ඇතුළු පිරිසට අපට දැන්වීමට ඇත්තේ ඔබ වැන්නන්ගේ ලොකුකම්, බල පුලුවන්කාරකම්, උඩගුකම්, අහංකාරකම් විදහා දක්වන වර්ගයේ ගොන්කම් එවැනිම වූ රැහේ කපටීන් සමග එකට එකතුවී රස විඳිනවා මිසක අප හුදු තඹේකටවත් මායිම් නොකරන බවය. ඔබ කවුරුන් දැයි යන්න දෙදෙනාම එකට සමගාමීව කරන ප්‍රකාශ වලින් සියල්ලෝම දනිති. ඔබ කවුදැයි කියා ඔබම දන්නවා සේම එපමණකින් නොනැවතී, සතා මොකාදැයි යන්න ගැන දැන් මෙහි සිටින සියල්ලන්ම හොඳින් තේරුම්ගෙන ඇති බවත් ඔබට අවධාරනයෙන් මතක් කර දීමටද සිදුවේ."

"මිල ගණන් ඉහල යන නිසැක ආකාරය, ඉදිරියට කිසිදු බියක් ඇති කරගැනීමට අවශ්‍ය නැති බව වැනි දේවල් වලින් ඔබගේ තරම මුළු මහත් ලෝකයාටම පෙන්වා දීමට ඔබ වැන්නන් ඉතා දක්ෂ නමුත් කූට ලෙස සමත් වී ඇති බව නම් නොරහසකි. ඒ ගැන තවදුරටත් පැහැදිලි කිරීමෙන් පලක් නැත. පල් හොරුන් තමන් හොරෙකු යයි ඇසීමට දැඩි අකමැත්තක් දක්වන අතර එවැනි අවස්ථාවලදී තම වෘත්තීමය කුසලතා ගෙනහැර දක්වමින් අවශ්‍ය තරමටත් වඩා කෙස් පැලෙන තර්ක ඉතා සූක්ෂම අන්දමින් ඉදිරිපත් කිරීමටද වෘත්තීමය සොරුන් අතීතයේ පටන්ම ඉතා හොඳ දක්ෂතා දක්වා ඇත. එය කිසිදාක නොවෙනස් වන සෑම සොර තක්කඩියෙකුටම උපතින්ම උරුම වන පරම තීක්ෂණ බුද්ධිමය හැකියාවද වේ."

"හොරාට ගන දෙවි නුවණ ඇත යන පැරැන්නන්ගේ කියමන් අදට සේම මතුවටත් එකසේ ගැලපෙන බව නම් මෙහිදී ඔබ වැන්නන්ගේ ක්‍රියා පිලිවෙත් වලින් මනාව පිළිඹිඹු වේ. එලෙසම ඉතා ගාම්භීරව තමන් ගැන අධි තක්සේරුවකින් දැඩි මාන්නයකින් තර්ජනාත්මකව පහත් අන්දමින් අසීමිත මුදල් හමුවේ විකෘති මනසකින් යුතුව කරන ප්‍රකාශ වලින් මුළු මහත් සමාජයටම තමුන්ගේ සැබෑම ජන්මයෙන්ම උරුම කරගෙන පැමින ඇති නොමිනිස් තිරිසන් ස්වරූපයද හෙළිදරව්වී ඇත. ඔබ වැනි පුද්ගලයින් පයට පෑගෙන අසූචි ගොඩක් මෙන් පරම අපවිත්‍ර, නින්දිත, සමාජයට මහා විනයක් වී ඇති, මේ සමාජය විසින් ඉතා දැඩිව පිළිකුලෙන් යුතුව හෙලාදකින අය බව නම් ඇස් පනාපිටම ඔප්පුවී ඇත."

"ඔබ වැන්නන් විසින් වැඩි දෙනෙක්ව ඉතා සූක්ෂමව මෝඩයන්ට ඇන්දවීමේ කාලය දැන් අවසන් වී ඇති බව ඉතා කණගාටුවෙන් වුවද අවබෝධ කර ගත යුතුය. වාසනාවකට දෝ mark ට නම් තමන් වෙත එල්ලවී ඇති චෝදනා වලින් නිදහස් වීමට ඉඩ හසර මෙහි සිටින උගත් එමෙන්ම අනන්‍යතාවයක් ඇති පුද්ගලයන්ගේ ආශිර්වාදයෙන් ඉතා පහසුවෙන්ම හැකිවී ඇති නමුත් පුදුමයකට මෙන් ඔබලාට එවැනි සහයෝගයක් ඔබගේ කිසිම අනුගාමිකයෙකුගෙන් වත් නොලැබීමද විශ්මය දනවන කරුණකි. mark වෙනුවෙන් අපට තවදුරටත් කිසිවක් පැවසීමට අවශ්‍යතාවක් නැති අතර ඒ ගැන අදාල පුද්ගලයින් තම වගකීම ඉටු කරනු ඇත."

"ඔබ ඇතුළු පිරිසට නම් දැනට සිදුවී ඇත්තේ ගලක් උඩ කැත කල බළලාට මෙන් එය වසා ගැනීම සඳහා වටේට ඒ මේ අත කැරකෙමින් පෙරලෙමින් ඉඳීමෙන් තව තවත් ඒ අපවිත්‍ර දේවල්ම තම ශරීරවල ගාගෙන සියල්ලෝම ඉදිරියේ නින්දාවට පත්වීමටයි. එක් එක් අය වරින් වර පහසුවෙන් රැවටීමට හැකි වුවත් හැමදාම හැම කෙනෙක්ම හැම විටම රැවටීමට නොහැකි වන බවට සත්‍ය වශයෙන්ම සාක්ෂි සපයන අපගේ මෙම හෙළිදරව් කිරීමෙන් පසුව වත් ඔබ ඇතුළු පිරිස ඒ ගැන හොඳින්ම දැන ගත යුතුය. සම් බෝයි යනුවෙන් අපට ගෞරව නාම ප්‍රධානය කිරීමට යාමෙන් සම් බල් වූයේ කවුරුන්ද යන්න ඔබම අවබෝධ කර ගත යුතුය."

"අවසාන වශයෙන් කීමට ඇත්තේ ඔබ වැන්නන් සිය දෙනෙකුගේ දිරා ගිය කඩුවලට වඩා අපගේ එක් පෑන් තුඩක ප්‍රබලත්වය ඉතා දැඩි බවයි. අප ඇතුළු විශාල පිරිසකගේ සෘජු සහ වක්‍රාකාර දායකත්වයකින් ක්‍රියාත්මක කරන්නට යෙදුනු දැඩි විමර්ශනාත්මක ක්‍රියාවලිය හේතුකොට ගෙන දැන් සියල්ලෝම ඉතා විමසිල්ලෙන් පසුවන බැවින් තවදුරටත් මෙහි සංවිධානාත්මකව ඉතා සූක්ෂම අයුරින් ගෙනයන බොරුව, රැවටීම, කපටිකම, වංචාව වැනි කසල ක්‍රියාවන් පෙරදී මෙන් හිතනා තරම් පහසුවෙන් ක්‍රියාත්මක කිරීමට ඉතා අපහසු විය හැකි බවටද රතු එළියක් ලෙස ඉතා කණගාටුවෙන් වුවත් එම පහත් ක්‍රියා සඳහා දිය යටින් ගින්දර ගෙන යමින් දෙපත් නයින්ගේ ස්වරූපයෙන් දායක වෙන්නන් හටද ඉතා දැඩිව පෙන්වා දීමටද සිදුවේ."

"නුදුරු අනාගතයේදී ද විවිධාකාර වූ වෙස් මුහුණු දමා ගනිමින් කලින් කලට තම විශ්වාසය ප්‍රථමයෙන්ම තහවුරු කරගැනීමෙන් අනතුරුව තම පහත් ප්‍රතිපත්තීන් ක්‍රියාත්මක කිරීමට සියුම්ව අර අදින ඉතා ප්‍රබල බළල් අත් මෙහි නොයෙක් විශ්මය දනවන ආකාරයේ අනාවැකි පලකරමින් සංදර්ශනාත්මක ස්වරූපයෙන් පුද්ගලයන් තම ග්‍රහණයට හසුකර ගනිමින් තමන්ගේ තොග පිටින් ඇති කුණු ගොඩවල් විකුණා ගැනීම සඳහා හැකි සෑම උත්සාහයක්ම ගන්නා බවටද කිසිදු සැකයක්ද නැත."

"ඉතා ඉහල ප්‍රතිචාර සමග දැඩි උණුසුම් වාතාවරණයක් යටතේ ක්‍රියාත්මක කරන ලද අපගේ මෙම නිසි මග පෙන්වීමේ සහ කපටි හිවලුන් පිටුදැකීමේ ක්‍රියාවලිය තවදුරටත් කාලය මිඩංගු කරමින් මෙහි දෑස් දල්වා ගෙනම නිරීක්ෂණය කිරීමට දිගින් දිගටම අවශ්‍ය නොවන බව අපට ඉතා හොඳින් පැහැදිලිවම පෙනෙන බැවින් මෙහි සිටින වගකීමක් දරන සියලුම අයගේ දැඩි අවධානය ඒ සඳහා නිතැතින්ම යොමු කරවීමට අප ගත් උත්සාහය ඉතා සාර්ථකව ප්‍රායෝගිකව ක්‍රියාවේ යෙදවෙන බැවින්ද අපගේ මෙම වැඩි පිරිසකගේ මුදල් ගණුදෙනු වල ආරක්ෂිත බව තහවුරු කිරීම සඳහා දැඩි කැපවීමකින් ක්‍රියාත්මක කරන ලද මෙම, ආරක්ෂිතව කොටස් වෙළඳපල තුල මූල්‍ය ගණුදෙනු වල නිරතවීම සම්බන්ධයෙන් වූ, දැඩි වාග් ප්‍රහාරාත්මක විමර්ශනාත්මක ක්‍රියාන්විතය මේ මොහොතේ පටන් නිමාවට පත් කිරීමට අප ස්ථිරවම තීරණය කර ඇත."

"මෙහිදී අප විසින් කරුණුද සහිතව ගෙනහැර දක්වා ඇති දෑ පිළිබඳව මොනයම් හෝ නිවැරදි කිරීමක් හෝ මෙම ඉදිරිපත් කිරීම ඉතා සාවද්‍ය බවට යම් කෙනෙකුට හෝ පිරිසකට තනිව හෝ එකතුවී සාක්ෂිද සහිතව කරුණු පැහැදිලි කිරීමක් තුලින් මෙහි සිදුවී ඇත්තේ වරදවා වටහා ගැනීමක් විනා වෙන කිසිදු වරදක් අප පෙන්වා දුන් ආකාරයට කිසි ලෙසකින් වත් සිදුවී නැති බවටද ඉතා සෘජුව ඉදිරිපත්වී ඔප්පුකර පෙන්වීමට පූර්ණ නිදහස සහ යුක්ති සහගත අයිතිය අවශ්‍ය ප්‍රමාණයටත් වඩා හොඳින් මෙම ෆෝරම් එක තුල විවෘතව පවතින බවටද මේ මොහොතේ මතක් කිරීමටද සිදුවේ."

"එම චෝදනා වලට තම තමන් නිවැරදිකරු බවට සියල්ලන්ටම පැහැදිලිවම ඔප්පුකර පෙන්වීමෙන් එවැනි චෝදනාවලින් නිදහස්වී නිර්දෝෂී පිරිසිදු පුද්ගලයන් ලෙස මෙම ෆෝරම් එකේ කිසිදු පැකිලීමකින් තොරව තමන්ගේ අදහස් දැක්වීම් යනාදිය ද දිගින් දිගටම තම තමාට කැමති අයුරින් නිදහසේ මෙහි ඇති ප්‍රවර්ධන සීමාවන් සහ මිල ඉහලයාම් ප්‍රකාශ කිරීමේ සීමාවන්ද තේරුම් ගෙන එම සීමාවන් තුල හිඳිමින් කරගෙන යාමට මෙම වෙබ් අඩවිය භාර පාලකයන්ගේ අධීක්ෂණය යටතේ කිසිදු බාදාවකින් තොරව අවශ්‍ය පුද්ගලයන්ටද උදාකර ගත හැකි බවද මෙලෙස විවෘතව සියල්ලන්ම ඉදිරියේ දන්වා සිටිමු."

"එවැනි ක්‍රියාවන් සඳහාද මෙහි සිටින අවංක පුද්ගලයන්ගේ සහයෝගය නොමඳවම ලබා දෙන බවද එක් පුද්ගලයෙක් සම්බන්ධව අපගේ චෝදනාවේදී කදිමට ඔවුන් විසින් සිදු කල සාධාරණ කරුණු දැක්වීම හමුවේ සියල්ලන්ටම පැහැදිලිවම දැක බලා ගැනීමටද ප්‍රසිද්ධියේම හැකි විය. එසේ සාධාරණ අයුරින් සෘජුව ඔප්පුකර පෙන්වීමකින් තොරව හුදෙක් තමන් ගැන තමන් හොඳින්ම දන්නේය යනාදී ප්‍රාථමික පෙර පාසල් මට්ටමේ ප්‍රකාශ නිකුත් කිරීමෙන් තමන් තව තවත් එම චෝදනා වලින්ම බැට කන තත්වයකම සිටීමට සිදුවන අතර සමහරක් විටෙකදී නම් සමහර ගැටළු හමුවේදී ඉතා කලාතුරකින් මුනිවත රැකීමෙන්ද කාලයට ඉඩදී බලා සිට කාලයාගේ ඇවෑමෙන්ද තමන්ගේ වාසනාවත් සමගම විසඳී යන ස්වභාවයක්ද නිතැනින්ම උදාවන විරල අවස්ථාද නැතිවාම නොවේ. ඒ පිළිබඳව නිවැරදි තීරණ ගැනීම තමන් සතු කාර්යභාරයක් වන අතර ඒ ගැන වගකීමක් අන් කිසිවෙක් සතු නොවන බවද දන්වනු කැමැත්තෙමු."

"අප මෙහිදී සිදු කරන ලද්දේ වැඩි පිරිසකගේ සුබ සිද්ධිය සඳහා වැරදි කරන පුද්ගලයන්ගේ මෙහි පෙනී සිටින අන්වර්ථ නාමයන් භාවිතා කරගෙන ඔවුන්ට අකමැත්තෙන් වුවත් ඉතා දැඩිව ප්‍රහාරාත්මක ආකාරයකින් කරුණු ගෙනහැර දැක්වීමක් විනා පුද්ගලික පලිගැනීමක් හෝ මෙහි ජනප්‍රිය වීමට ඇති ආශාවකට නම් නොවේ. අප මෙහි සිටින එක් ප්‍රධානතම සියල්ලන්ම පාහේ ගරු කරන පුද්ගලයා ගැන ඔහුගේම සමාජ වෙබ් අඩවි වල ඇති නම් අනුසාරයෙන් පමනක් දන්නවා හැරුනු කොට අන් කිසිවෙකුවත් ගැන කිසිදු පුද්ගලික දැන හැඳුනුම්කමක් නොමැති අතර එවැනි සම්බන්ධතාවයක් ඇති කර ගැනීමටද අපට කිසිදු ආකාරයක අවශ්‍යතාවයක් නොපවතින බවද අප සිදුකලේ හුදු සමාජ මෙහෙවරක් පමණක් බවත් මතක් කරමු."

"එය සත්‍ය වශයෙන්ම කියතොත් අද රටේ ජනප්‍රිය මාධ්‍ය ත්‍රිත්වයට අමතරව අලුතින් එකතුවී ඇති වැඩි දෙනෙක් ප්‍රිය කරන සිව්වන මාධ්‍යය වන අන්තර්ජාලයේ එක්තරා වෙබ් අඩවියක් ඔස්සේ සිදුවන වැඩි දෙනෙකුගේ අහිත පිනිස හේතුවන සමාජයේ මෙකල දැඩිව අවධානයට ලක්වෙමින් පවතින එක්තරා පිරිසකගේ අත්තනෝමතික ක්‍රියා පිලිවෙතක් ඔස්සේ සිදුවන දැඩිව දෝෂ දර්ෂනයට ලක්වී ඇති අක්‍රමිකතාවයක් පිළිබඳව විස්තරද සහිතව කරුණු ගෙනහැර දක්වමින් අදාල පුද්ගලයන්ගේ ක්‍රියාවලිය සමාජය ඉදිරියේ හෙළිකිරීමට කටයුතු කිරීමක්ම (අනිකුත් මාධ්‍ය ත්‍රිත්වයේද සිදුවන මාධ්‍ය වාර්ථාකරනයක් සේම) පමනකි."

"නමුත් අපගේ එම දැඩි වාග් ප්‍රහාරවලින් සමන්විතවූ මාධ්‍ය ක්‍රියාන්විතය තුලදී සමහර විටෙක යම් ප්‍රමාණයක හෝ නිර්දෝෂීභාවයක් ඇති කිසියම් පුද්ගලයෙකුට හෝ පිරිසකට සිත් රිදීමක් හෝ වෙනයම් හිරිහැරයක් සිදුවුනි නම් ඒ පිළිබඳව අප මේ අවස්ථාවේදී ප්‍රසිද්ධියේම ඉතා අවංකවම අපගේ දැඩි කණගාටුව ප්‍රකාශ කරන අතර අපට කිසිවෙක් සමග කිසිදු ආරවුලක් කිසිදු ආකාරයකින් නොමැති අතර, අප විසින් ගන්නා ලද උත්සාහයේ නිවැරදිම අර්ථය මේ අවස්ථාවේ අපව හැකිනම් ඝාතනය කර දැමීමට තරම් වෛරයකින් පසුවන මට්ටමේ මානසික තත්වයකින් හෙබි පුද්ගලයින් මෙහි ඇත්නම් ඔවුන්ට කලක් යන තුරුම නිවැරදිව වටහාගත නොහැකි අතර මෙහි යම් තරමකින් හෝ උගත්කමක් හා ඊට නොදෙවෙනි සාධාරණ විනිශ්චයක් කල හැකි මට්ටමේ බුද්ධියක් ඇති පුද්ගලයන්ට නම් ඉතා පහසුවෙන් නිවැරදිවම අවබෝධ කර ගත හැකි බව සැම දෙනාම ඉදිරියේ ප්‍රසිද්ධියේම කියා සිටීමට කැමැත්තෙමු."

"අපගේ ක්‍රියාවලිය ගැන අවශ්‍ය තරම් පුද්ගලයින්ට දැඩිව විවේචනද සෘජුව එල්ල කිරීමේ පූර්ණ අයිතියද ඇති බවත් මෙයින් දන්වා සිටිමු. තවදුරටත් අපගේ සේවය මෙම ෆෝරම් එක තුල ක්‍රියාත්මක කිරීමට අවැසි නොවන අතර මෙම වෙබ් අඩවිය භාර පාලන අධිකාරියට මේ මොහොතේ පටන් මෙම ප්‍රසිද්ධියේම සිදු කරනු ලබන කාරුණික දැනුම් දීම ඔස්සේ දන්වා සිටින්නේ අප මෙහිදී භාවිතා කරන ලද ගිණුම මෙතැන් පටන් අප විසින් කිසිදු අදහස් දැක්වීමක් සඳහා කුමන හේතුවක් මතවත් ක්‍රියාත්මක නොකරන බැවින් එය ඉවත් කිරීමට ඔබ වෙත පූර්ණ වශයෙන් බලය ඇති බැවින් එය හැකි ඉක්මනින් ඉවත් කිරීමෙන් තවත් අයෙකුට නව ගිණුමක් සාදා ගැනීමට අවශ්‍ය කරන ඉඩ ප්‍රස්ථාව ලබා දීමට ඇති පහසුකම මෙමගින් ලබා දීමට කටයුතු කරන ලෙසයි."

"අපගේ මෙම විමර්ශන ක්‍රියාවලිය සාර්ථකව පවත්වා ගෙන යාම සඳහා නන් අයුරින් සහාය දුන් සැමටද මේ අවස්ථාවේදී ස්තූතිය පුද කර සිටීමටද අප අමතක නොකරන්නෙමු. එසේම හැකි සෑම විටකදීම සොරුන්ගේ ග්‍රහණයට අහිංසකයින් ලක් නොවන ආකාරයට නියම සොරුන් නිවැරදිව හඳුනා ගෙන ඔවුන්ව පිටුදැකීම තුලින් ඉදිරියටත් කොටස් වෙළඳපල ආයෝජන ගණුදෙනු වල නිරතව සිටින විශේෂ දක්ෂතා ඇති අවංක හොඳ පුද්ගලයින් මෙම ෆෝරම් එකේ අභිවෘද්ධිය සඳහා දිගින් දිගටම ආරක්ෂාකාරීව යොදා ගනු ඇතැයිද යන්න අපගේද ප්‍රධානතම බලාපොරොත්තුව සහ ඉලක්කය වූ බවද සඳහන් කරමු."

"අවසාන වශයෙන් අප කෙරෙහි දැඩි වෛරයකින් සාප කරමින් වුවද පසුවන යම් පිරිසක් වේ නම් ඔවුන්ටද යම් දිනෙක තමා වෙතම පැමිණෙන ගැටළු හමුවේදී අද තේරුම් ගැනීමට කිසි ලෙසකින් වත් සූදානම් නැති බොහොමයක් වූ සත්‍ය කරුණු, දැඩි අර්බුදකාරී තත්වයන් ඉදිරියේදී පමණක්ම තේරුම් ගැනීමට ජීවිත අත්දැකීම් තුලින්ම උදව් වෙන, අනාගතයේදී මුහුන දීමට සිදුවිය හැකි ඉතා අවිනිශ්චිත සිදුවීම් හමුවේදී හෝ යම් තාක් දුරකට වත් තේරුම් ගැනීමට හැකි වීමට බොහෝ සෙයින් ඉඩ ප්‍රස්ථාව ඇති බවද කරුණාවෙන් මතක් කර සිටිමු. යමෙකු අවංකව හොඳ චේතනාවෙන් යම් කිසි ක්‍රියාවක් කරයි නම් මුලදී කෙතරම් දැඩිව නිර්දය ලෙස විවේචන එල්ල වුවද පසු කලකදී එම විවේචකයන්ම තමන්ට පැසසුම් ලබා දීමටද පෙළඹෙනු ඇත. ස්තූතියි."


Well written somyby.

But isnt this too much? I was with you, but now its too much mud slinging. You showing so much hate and jealous as per your post, not the reality of course.

There are many experts in this forum now like SHARK (Known as TAH in previous days), ROBOTICFX, NZ BOY and many as per today bull market. This situation is just like "LULA NATHI THANA KANAYA PANDITHAYA"
But they were nothing when our real people (SLS, SMALL,MARK,$$$,MONO,TUBAL,SIRIRANGA, etc) build this forum up to this level when it was BEAR run.

Remember everyone is a expert in a BULL market, but real experts emerge when its come to BEAR market. Im extremely against your comments made against MARK in the other thread. You have to understand what they did to this forum before you commenting such bad manner. You may learn more from them if they were here now, sadly we dont have them. Finally now we have puppet experts Sad


@Roboticfx wrote:Well said somyboy and gintonic!

Son, As you are yet a new comer, just dont tell like this. What you learned from this post? Please can you clarify?

Though i would give some positive side about this player guy, since whole forum against him. check what he said here,

http://forum.srilankaequity.com/t31083-unloading-reefw0019-2?highlight=reef

http://forum.srilankaequity.com/t36333-an-excellent-practical-lesson-to-learn-for-everyone-who-are-dealing-with-craps

There are something we can learn from everyone, but im also against market manipulation and they should be punished.




why CSE and SEC allow these well famous manipulators to do that without taking action against them? why they are allowed be in and join brokers???????????????????????????????????

Do CSE and SEC people have any interest with these people for doing this?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect


http://www.sundaytimes.lk/050522/ft/1.html - I dont really like this



Last edited by Sarabulathwita on Sat Sep 13, 2014 10:44 am; edited 1 time in total

9Newcomers,beware of MM Empty Re: Newcomers,beware of MM on Sat Sep 13, 2014 10:39 am

SHARK aka TAH

SHARK aka TAH
Expert
Expert
@Market Sucker

I was in the bear market as well, just to put the record straight regarding my entry.

and predicted several reversals on S&PSL20 precisely, you may go to chart section and see what i stated or Technical Analytical & Charts - Thread 1. Some digging has to be done on to find the relevant posts. for those who were with me, can remember the 113 Fib reversal.

Dont take my word as a proof. you can search thanks.

Your remark lula nathi wale kanaya pandithaya should be re-phrased Very Happy

lula hitiya waleth mora hitiya habei panditha weda kale nehe lula wage

10Newcomers,beware of MM Empty Re: Newcomers,beware of MM on Sat Sep 13, 2014 10:44 am

SHARK aka TAH

SHARK aka TAH
Expert
Expert
Lula these days promoting PCH for your information out of some theory which no body understand, all is praying some1 will come and rescue by this way trying herd the pigs to his masters Very Happy Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Rolling Eyes

11Newcomers,beware of MM Empty Re: Newcomers,beware of MM on Sun Sep 14, 2014 3:08 am

dougieboy


Moderator
Moderator
Who is the Lula? Be direct and tell Shark it is good to know what you are saying?


SHARK wrote:Lula these days promoting PCH for your information out of some theory which no body understand, all is praying some1 will come and rescue by this way trying herd the pigs to his masters Very Happy Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Rolling Eyes

12Newcomers,beware of MM Empty Re: Newcomers,beware of MM on Mon Sep 15, 2014 8:32 pm

Gintonic


Manager - Equity Analytics
Manager - Equity Analytics
@dougieboy wrote:Who is the Lula? Be direct and tell Shark it is good to know what you are saying? What's the use of naming names?
SHARK wrote:Lula these days promoting PCH for your information out of some theory which no body understand, all is praying some1 will come and rescue by this way trying herd the pigs to his masters Very Happy Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Rolling Eyes
Since we are now aware of mkt manipulation & the manipulators' tactics,we can stay away from the traps laid.Look for the tell tale signs,identify them & stay away.It's as simple as that."Ape arakshwa apima salasa ganimu"  

13Newcomers,beware of MM Empty Re: Newcomers,beware of MM on Tue Sep 16, 2014 11:23 pm

Vichy

Vichy
Equity Analytic
Equity Analytic
SHARK wrote:@Market Sucker

I was in the bear market as well, just to put the record straight regarding my entry.

and predicted several reversals on S&PSL20 precisely, you may go to chart section and see what i stated or Technical Analytical & Charts - Thread 1. Some digging has to be done on to find the relevant posts. for those who were with me, can remember the 113 Fib reversal.

Dont take my word as a proof. you can search thanks.

Your remark lula nathi wale kanaya pandithaya should be re-phrased Very Happy

lula hitiya waleth mora hitiya habei panditha weda kale nehe lula wage

Ha ha ha.... this is getting funnier.... SHARK you are good with numbers and lines but now I see that you are good at re-writing literature as well.......

I'm very new in this field but.. I also feel that Somyboy needs to slow down.... after all responsibility of the investment is 100% with the individual. Enlightening people is good but we all should know our limits..

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum