Sri Lanka Equity Forum
Dear Reader,

Registration with the Sri Lanka Equity Forum would enable you to enjoy an array of other services such as Member Rankings, User Groups, Own Posts & Profile, Exclusive Research, Live Chat Box etc..

All information contained in this forum is subject to Disclaimer Notice published.


Thank You
Sri Lanka Equity Forum

Discussion Forum for Stock Market Investors in Sri Lanka

සිංහල පරිවර්තනය
Submit Post
Submit Post
Market Place

Add an ad

View all ads

Latest topics

» Will ACME touch the peak in this week.?
by sanjulanka Today at 1:07 pm

» Look PAP Amazing company
by Nuwan Samarawickrama Today at 12:29 pm

» RENUKA CAPITAL PLC KZOO.N0000@2.80
by EquityChamp Today at 9:36 am

» Plantation sector
by EquityChamp Today at 9:31 am

» CBSL to reduce lending rates further to help SMEs
by EquityChamp Today at 6:54 am

» ACME AND LDEV
by EquityChamp Today at 6:49 am

» Time for BFN -ACME - LDEV -BALA
by EquityChamp Today at 6:47 am

» Guys Look for DPL@5.20
by fireshelter Yesterday at 10:53 pm

» LLUB Pattern reversed. Good buy @60, target +20%
by EquityChamp Yesterday at 8:37 pm

» Why AAIC Should trade above RS.50/-
by wisdom79 Yesterday at 8:33 pm

» Look APLA its trending to 98LKR
by EquityChamp Yesterday at 11:56 am

» SLTL should touch 30/-
by Teller Sat Jul 20, 2019 9:29 pm

» Sri Lanka Dialog Axiata net profits up 21-pct in June quarter
by EquityChamp Sat Jul 20, 2019 9:14 pm

» RCL.N0000 - Trading at a discounted prcice.
by EquityChamp Sat Jul 20, 2019 9:07 pm

» SFIN.N will hit Rs 15.50 today
by Teller Sat Jul 20, 2019 5:15 am

» CSE BULLISH MODE TO CONTINUE
by Yahapalanaya Fri Jul 19, 2019 9:34 pm

» AEL lovers good news..Rusi again back on the track to AEL....
by samansilva Fri Jul 19, 2019 12:25 pm

» TKYO.X0000 will it move furthur?
by MarketRambo Fri Jul 19, 2019 10:24 am

» Softlogic Eyes Asia, Africa For Expansion
by Capton KIng Cool Fri Jul 19, 2019 9:02 am

» Tommorow's winning encounters
by Winner123 Thu Jul 18, 2019 9:19 pm

» lOFC definitely will hit 6/-
by fireshelter Thu Jul 18, 2019 5:29 pm

» BFN BFN BFN ගොන් කම අත ඇරල ටික කාලයක් අල්ලන් හිටියනම් ඔක්කොමලා ගොඩ BFN BFN BUY AND HOLD -
by sanjulanka Thu Jul 18, 2019 3:38 pm

» Market will test 4700
by Promoney Thu Jul 18, 2019 10:38 am

» NEXT RUN People's leasing and Finance WAIT AND WATCH ENJOY RIDE..
by karuna2 Thu Jul 18, 2019 1:07 am

» SFIN.N will be the next bull run
by Bakka1988 Wed Jul 17, 2019 4:33 pm

» Next super star SINGER FINANCE..
by samansilva Wed Jul 17, 2019 9:49 am

» LOFC -XR big transaction
by Promoney Tue Jul 16, 2019 10:03 am

» Momentum will begin after 5400
by prabath Tue Jul 16, 2019 8:12 am

» WATA future looks good
by Teller Tue Jul 16, 2019 3:36 am

» RICH is not bad @ 9/-
by Teller Tue Jul 16, 2019 3:33 am

» NEXT GEM.. HNB Non voting (HNB X)..
by samansilva Sat Jul 13, 2019 11:20 pm

» LIOC upward curve
by samansilva Sat Jul 13, 2019 11:17 pm

» IDL IDL IDL
by samansilva Sat Jul 13, 2019 10:15 am

» No Confidance motion against the Government was defeted by 119 and 92 against. 13 Absent
by Capton KIng Cool Fri Jul 12, 2019 9:28 am

» Contact us for your bank instruments such as SBLC/BG/LC/MTN 100% Protected
by summitplc Thu Jul 11, 2019 10:04 pm

» Contact us for your bank instruments such as SBLC/BG/LC/MTN 100% Protected
by summitplc Thu Jul 11, 2019 10:00 pm

» PAN ASIA POWER
by Nuwan Samarawickrama Thu Jul 11, 2019 9:58 pm

» Today JVP's No confidance motation in the Parliment is Very cruicial .WHY?
by Yahapalanaya Thu Jul 11, 2019 9:33 pm

» Sri Lanka’s Royal Ceramics group expands contract manufacture in India
by shameen Thu Jul 11, 2019 11:53 am

» CIND , 10% guaranteed return
by Teller Thu Jul 11, 2019 2:45 am

» BUY AEL Few crossings on the way..
by rukshan1234 Wed Jul 10, 2019 11:51 pm

» Unisyst Engineering Known as(Alufab) have annouced a right issue
by Capton KIng Cool Tue Jul 09, 2019 3:43 pm

» what is the future of KHL (JOHN KEELES HOTELS)
by shameen Tue Jul 09, 2019 1:48 pm


You are not connected. Please login or register

Sri Lanka Equity Forum » Stock Market Talk » Forum rules & BFN351

Forum rules & BFN351

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Forum rules & BFN351  Empty Forum rules & BFN351 on Sat Feb 02, 2019 8:31 am

ruwan326

ruwan326
Senior Vice President - Equity Analytics
Senior Vice President - Equity Analytics
» BFN - බොරු ප්‍රචාර වලට කලබල වෙන්න එපා අද ආරන්චි 2-3 ම ගියා BFN ගැන
by sanjulanka Today at 7:34 am


» BFN DONT SELL WIL GO BEYONED 20
by anges Thu Jan 31, 2019 5:11 pm

» SELL KAPI AND BUY BFN 
by kalu351 Thu Jan 31, 2019 1:50 pm

» ඇත්ත අතුලත කතාව ..ඔරියන්ට් ෆ්යිනෑන්ස් සමාගම BFN 
by kalu351 Thu Jan 31, 2019 1:54 am

 POSITIVE PLAYERS PICK OF THE DAY - WEEK - MONTH

  by kalu351 Wed Jan 30, 2019 9:23 am by



 ලාබෙට කොටස් ගන්න කාලේ ඉවර වේගෙනයි එන්නේ 

  by kalu351 Wed Jan 30, 2019 12:57 am by 




 කොටස් ගන්න කාලේ තව දින කිහිපයක් වෙන්න පුලුවන් - ගන්න ගන්න buy buy buy 

  by kalu351 Fri Jan 25, 2019 12:27 pm by 



 BFN කොටස් හිමීයන්ගේ අති විශේශ සභාව පෙරවාරි යේ ..

  by kalu351 Mon Jan 14, 2019 10:45 am



 JINS NO DEAL YET - BFN IS ON AND POSITIVE -CHECK THE COMPNAY ANNOUNCEMENT CAREFULLY - NO NOTHING ABOUT BFN 

  by kalu351 Fri Dec 07, 2018 10:03 pm



 DONT SELL BFN - LOFC -UBC 

  by kalu351 Fri Nov 23, 2018 12:08 pm



 WATCH BFN PRICE CHARTS AND CHECK WITH YOUR BORKER ALL SAY ITS POSITIVE NOW 

  by kalu351 Wed Nov 21, 2018 10:22 am



 KEEP AN CLOSE EYE ON BFN DONT SELL BELOW 17 

  by kalu351 Mon Nov 19, 2018 7:05 pm



 BFN DEAL -DONT SELL BFN AT 14 LEVEL

  by kalu351 Mon Nov 19, 2018 10:45 am



 BFN Deal to go on in spite of the political crisis

  by kalu351 Mon Nov 19, 2018 8:36 am



 BFN BFN BFN BFN BFN DEAL ......WITH CHINESE BANK

  by kalu351 Fri Nov 16, 2018 10:54 am





 BFN -Public share Holding Reduced - Closing the Deal

  by kalu351 Wed Oct 31, 2018 12:12 pm


 BEN - Deal to Finalize with PRO Chinese Political environment 

  by kalu351 Tue Oct 30, 2018 8:40 am 



 

 Though the CSE and RUPEE passing a bad time BFN Deal to go on

  by kalu351 Wed Sep 26, 2018 1:41 am



 DON’T GET TRAPPED TO BIG FISH – BFN DEAL IS CONFIRMED

  by kalu351 Tue Aug 28, 2018


Above are few posts i pick,Do you really need this much of posting for one share ????????????????? Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

CSEC deal any one post like this before it happens ????
HUNA deal any one post like this before it happens?????
Why BFN??????


Forum rules & BFN351  Xes10

2Forum rules & BFN351  Empty Re: Forum rules & BFN351 on Sat Feb 02, 2019 10:57 am

roshan1039


Moderator
Moderator
Yes, me too observed this but my question is BFN moving solely because of this promotion or is there anything else.

I think BFN is moving up and down due to speculation of something.

The company it self sold millions of share above LKR 19 in a private placement.

I am holding some BFN too.
I made some profit from BFN too.

My opinion is who ever deal with what ever the speculation, manipulation or fundamentals wisely will win this game.

Its a game do your own analysis, study the financials study the external & internal environment, analyze the patterns win the game.

Don't just buy merely because of someone's promotion.

Happy trading cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers

3Forum rules & BFN351  Empty Re: Forum rules & BFN351 on Sun Feb 03, 2019 2:58 pm

sanjulanka


Senior Manager - Equity Analytics
Senior Manager - Equity Analytics
@ruwan326 wrote:» BFN - බොරු ප්‍රචාර වලට කලබල වෙන්න එපා අද ආරන්චි 2-3 ම ගියා BFN ගැන
by sanjulanka Today at 7:34 am


» BFN DONT SELL WIL GO BEYONED 20
by anges Thu Jan 31, 2019 5:11 pm

» SELL KAPI AND BUY BFN 
by kalu351 Thu Jan 31, 2019 1:50 pm

» ඇත්ත අතුලත කතාව ..ඔරියන්ට් ෆ්යිනෑන්ස් සමාගම BFN 
by kalu351 Thu Jan 31, 2019 1:54 am

 POSITIVE PLAYERS PICK OF THE DAY - WEEK - MONTH



  by kalu351 Wed Jan 30, 2019 9:23 am by



 ලාබෙට කොටස් ගන්න කාලේ ඉවර වේගෙනයි එන්නේ 



  by kalu351 Wed Jan 30, 2019 12:57 am by 




 කොටස් ගන්න කාලේ තව දින කිහිපයක් වෙන්න පුලුවන් - ගන්න ගන්න buy buy buy 



  by kalu351 Fri Jan 25, 2019 12:27 pm by 



 BFN කොටස් හිමීයන්ගේ අති විශේශ සභාව පෙරවාරි යේ ..



  by kalu351 Mon Jan 14, 2019 10:45 am



 JINS NO DEAL YET - BFN IS ON AND POSITIVE -CHECK THE COMPNAY ANNOUNCEMENT CAREFULLY - NO NOTHING ABOUT BFN 



  by kalu351 Fri Dec 07, 2018 10:03 pm



 DONT SELL BFN - LOFC -UBC 



  by kalu351 Fri Nov 23, 2018 12:08 pm



 WATCH BFN PRICE CHARTS AND CHECK WITH YOUR BORKER ALL SAY ITS POSITIVE NOW 



  by kalu351 Wed Nov 21, 2018 10:22 am



 KEEP AN CLOSE EYE ON BFN DONT SELL BELOW 17 



  by kalu351 Mon Nov 19, 2018 7:05 pm



 BFN DEAL -DONT SELL BFN AT 14 LEVEL



  by kalu351 Mon Nov 19, 2018 10:45 am



 BFN Deal to go on in spite of the political crisis



  by kalu351 Mon Nov 19, 2018 8:36 am



 BFN BFN BFN BFN BFN DEAL ......WITH CHINESE BANK



  by kalu351 Fri Nov 16, 2018 10:54 am





 BFN -Public share Holding Reduced - Closing the Deal



  by kalu351 Wed Oct 31, 2018 12:12 pm


 BEN - Deal to Finalize with PRO Chinese Political environment 



  by kalu351 Tue Oct 30, 2018 8:40 am 



 

 Though the CSE and RUPEE passing a bad time BFN Deal to go on



  by kalu351 Wed Sep 26, 2018 1:41 am



 DON’T GET TRAPPED TO BIG FISH – BFN DEAL IS CONFIRMED



  by kalu351 Tue Aug 28, 2018


Above are few posts i pick,Do you really need this much of posting for one share ????????????????? Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

CSEC deal any one post like this before it happens ????
HUNA deal any one post like this before it happens?????
Why BFN??????


Forum rules & BFN351  Xes10
රුවන් ඔයා කොතරම් ල0කෙම් ගැන කතා කලාද?තව කොතරම් කොටස් ගැන ඔයා කතා කරල තියෙනවද?ල0කාවෙ කොටස් වෙළද පොළේ කොටස් වෙන කිසිම රටක් සමග හෝ ලාභ අලාභ මත තීරණය වන අවස්තා ගැන තිබෙන්නේ වෙනමම  ආකල්පයක් කියල ඔබට තවම තේරුනේ නැද්ද.ලොකු ප0ඩිතයින් වගේම එතරම් උගත්කමක් නැතත් කොටස් වෙළද පොලේ ඉන්න අයත් යම් අදහසක් කියන්න තියෙන තැනක වෙන දේවල් ගැන ලොකුවට කතා නොකර හිටියනම් හැමොටම හිත් රිදව ගන්නෙ නැතුව සතුටින් ඉන්න පුලුවන්.යමෙක් තමුන්ගෙ කොටස් විකුන ගන්න හරි අදහසක් ඉදිරිපත් කරනවනම් හොද දෙයක් විදියට දකින්න පුරුදු උනොත් වැදගත්.ඔයා හුගක් ලෝකයේ ලොකු කෙරුමන්ගෙ අදහස් අපිට ඉගෙන ගන්න දානව උනාට වෙන කෙනෙක් යමක් දානකොට හරහට කතා කරනව විවේචනය හොද උනත් දිගටම එකම කරන්න ගියාම එපාවෙනව.BFN කොටසින් වගේම kKapilaකොටස්වලිනුත් හුගක් සල්ලි හොයන්න පුලුවන් උනා.අඩුවට අරගෙන වැඩියට විකුනන අයට මේ කොටස් දෙකෙන්ම ලොකු ලාභයක් අඩු කාලයක් තුල හොයන්න පුලුවන් උනාEAST,MBSLකියන්නෙත් එහෙම පුලුවන් උන සමාගම් දෙකක්.samp ගැනත් එහෙමයි.තැනේ හැට්යට ඇනේ ගහන්නෙ නැතුව පොඩි මිනිහට එකක්ම නගිනකන් ඉන්න අමාරුයි.පොඩි කට්ටිය හින්ද තමයි මෙහෙමවත් කොටස් වෙලද පොලෙ ඉන්න හිතෙන්නෙ.ඔයාල ලොකුවට ල0කෙම් 6ට අරන් නැවත 5 අරන් නැවත 4.50ට අරන් නැවත 4ට අරන් 5.50ට දෙන්න මොනා කලත් පොඩි කට්ටිය එකක් දීල තව එකක් ගන්නකොට තමයි ඔයාගෙ කොටස් උනත් ඉදිරියට යන්නෙ.ඉස්සරට වඩා දෙගුනයක් කොටස් තියෙන සමාගමක කොටස් උඩට යනවට වඩා වැඩි වෙගයකින් කොටස් ප්‍රමනය අඩු සමාගමක  මිල ගනන් ඉඅහල යන්න තියෙන සම්භාවිතාවය ගැනත් පොඩ්ඩක් හිතන්න.අයිතිකරයින් ලග කොටස් ගොඩක් තියෙන සමහර සමාගම් එයාලට ඔන කාලය වෙනකම් ඉහල යන්නෙ නැති බව අපි අත්දකිනවනෙ.LOFC.EXPO,RAL වගෙ එව ගැන ඔයා දන්නවනෙ.
මම මෙහෙම ලිව්වෙ මමත් BFN ගැන මුල ඉදලම කතා කරල වගෙම ලාභ ලබලත් තියෙන හින්දයි.මම කිසිම කෙනෙකුට වැරදි කියන්නෙ නැත්තෙ මෙකෙ පකීර්ල නැති හින්දයි.කොටසක් අරන් තියගෙන ඉන්න කවදහරි නගිනව කියන්න හුගක් අය දක්ෂ උනාට යම් කාලයක් තුල කොටසක් ඉහල යනව කියන්න බාහිර සාදකත් බලපානව කියන්නයි.හොද සාමජිකයෙක් කියන එක වචනයකින් හෝ දෙන එක ඉගියකින් ගොඩ ගිය අයත් ඉන්නව කියන්නයි. I love you I love you I love you

4Forum rules & BFN351  Empty Re: Forum rules & BFN351 on Sun Feb 03, 2019 3:45 pm

TARGET


Senior Manager - Equity Analytics
Senior Manager - Equity Analytics
Well said sanju.

5Forum rules & BFN351  Empty Re: Forum rules & BFN351 on Mon Feb 04, 2019 11:45 pm

ruwan326

ruwan326
Senior Vice President - Equity Analytics
Senior Vice President - Equity Analytics
@sanjulanka wrote:
@ruwan326 wrote:» BFN - බොරු ප්‍රචාර වලට කලබල වෙන්න එපා අද ආරන්චි 2-3 ම ගියා BFN ගැන
by sanjulanka Today at 7:34 am


» BFN DONT SELL WIL GO BEYONED 20
by anges Thu Jan 31, 2019 5:11 pm

» SELL KAPI AND BUY BFN 
by kalu351 Thu Jan 31, 2019 1:50 pm

» ඇත්ත අතුලත කතාව ..ඔරියන්ට් ෆ්යිනෑන්ස් සමාගම BFN 
by kalu351 Thu Jan 31, 2019 1:54 am

 POSITIVE PLAYERS PICK OF THE DAY - WEEK - MONTH









  by kalu351 Wed Jan 30, 2019 9:23 am by



 ලාබෙට කොටස් ගන්න කාලේ ඉවර වේගෙනයි එන්නේ 









  by kalu351 Wed Jan 30, 2019 12:57 am by 




 කොටස් ගන්න කාලේ තව දින කිහිපයක් වෙන්න පුලුවන් - ගන්න ගන්න buy buy buy 









  by kalu351 Fri Jan 25, 2019 12:27 pm by 



 BFN කොටස් හිමීයන්ගේ අති විශේශ සභාව පෙරවාරි යේ ..









  by kalu351 Mon Jan 14, 2019 10:45 am



 JINS NO DEAL YET - BFN IS ON AND POSITIVE -CHECK THE COMPNAY ANNOUNCEMENT CAREFULLY - NO NOTHING ABOUT BFN 









  by kalu351 Fri Dec 07, 2018 10:03 pm



 DONT SELL BFN - LOFC -UBC 









  by kalu351 Fri Nov 23, 2018 12:08 pm



 WATCH BFN PRICE CHARTS AND CHECK WITH YOUR BORKER ALL SAY ITS POSITIVE NOW 









  by kalu351 Wed Nov 21, 2018 10:22 am



 KEEP AN CLOSE EYE ON BFN DONT SELL BELOW 17 









  by kalu351 Mon Nov 19, 2018 7:05 pm



 BFN DEAL -DONT SELL BFN AT 14 LEVEL









  by kalu351 Mon Nov 19, 2018 10:45 am



 BFN Deal to go on in spite of the political crisis









  by kalu351 Mon Nov 19, 2018 8:36 am



 BFN BFN BFN BFN BFN DEAL ......WITH CHINESE BANK









  by kalu351 Fri Nov 16, 2018 10:54 am





 BFN -Public share Holding Reduced - Closing the Deal









  by kalu351 Wed Oct 31, 2018 12:12 pm


 BEN - Deal to Finalize with PRO Chinese Political environment 









  by kalu351 Tue Oct 30, 2018 8:40 am 



 

 Though the CSE and RUPEE passing a bad time BFN Deal to go on









  by kalu351 Wed Sep 26, 2018 1:41 am



 DON’T GET TRAPPED TO BIG FISH – BFN DEAL IS CONFIRMED









  by kalu351 Tue Aug 28, 2018


Above are few posts i pick,Do you really need this much of posting for one share ????????????????? Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

CSEC deal any one post like this before it happens ????
HUNA deal any one post like this before it happens?????
Why BFN??????


Forum rules & BFN351  Xes10
රුවන් ඔයා කොතරම් ල0කෙම් ගැන කතා කලාද?තව කොතරම් කොටස් ගැන ඔයා කතා කරල තියෙනවද?ල0කාවෙ කොටස් වෙළද පොළේ කොටස් වෙන කිසිම රටක් සමග හෝ ලාභ අලාභ මත තීරණය වන අවස්තා ගැන තිබෙන්නේ වෙනමම  ආකල්පයක් කියල ඔබට තවම තේරුනේ නැද්ද.ලොකු ප0ඩිතයින් වගේම එතරම් උගත්කමක් නැතත් කොටස් වෙළද පොලේ ඉන්න අයත් යම් අදහසක් කියන්න තියෙන තැනක වෙන දේවල් ගැන ලොකුවට කතා නොකර හිටියනම් හැමොටම හිත් රිදව ගන්නෙ නැතුව සතුටින් ඉන්න පුලුවන්.යමෙක් තමුන්ගෙ කොටස් විකුන ගන්න හරි අදහසක් ඉදිරිපත් කරනවනම් හොද දෙයක් විදියට දකින්න පුරුදු උනොත් වැදගත්.ඔයා හුගක් ලෝකයේ ලොකු කෙරුමන්ගෙ අදහස් අපිට ඉගෙන ගන්න දානව උනාට වෙන කෙනෙක් යමක් දානකොට හරහට කතා කරනව විවේචනය හොද උනත් දිගටම එකම කරන්න ගියාම එපාවෙනව.BFN කොටසින් වගේම kKapilaකොටස්වලිනුත් හුගක් සල්ලි හොයන්න පුලුවන් උනා.අඩුවට අරගෙන වැඩියට විකුනන අයට මේ කොටස් දෙකෙන්ම ලොකු ලාභයක් අඩු කාලයක් තුල හොයන්න පුලුවන් උනාEAST,MBSLකියන්නෙත් එහෙම පුලුවන් උන සමාගම් දෙකක්.samp ගැනත් එහෙමයි.තැනේ හැට්යට ඇනේ ගහන්නෙ නැතුව පොඩි මිනිහට එකක්ම නගිනකන් ඉන්න අමාරුයි.පොඩි කට්ටිය හින්ද තමයි මෙහෙමවත් කොටස් වෙලද පොලෙ ඉන්න හිතෙන්නෙ.ඔයාල ලොකුවට ල0කෙම් 6ට අරන් නැවත 5 අරන් නැවත 4.50ට අරන් නැවත 4ට අරන් 5.50ට දෙන්න මොනා කලත් පොඩි කට්ටිය එකක් දීල තව එකක් ගන්නකොට තමයි ඔයාගෙ කොටස් උනත් ඉදිරියට යන්නෙ.ඉස්සරට වඩා දෙගුනයක් කොටස් තියෙන සමාගමක කොටස් උඩට යනවට වඩා වැඩි වෙගයකින් කොටස් ප්‍රමනය අඩු සමාගමක  මිල ගනන් ඉඅහල යන්න තියෙන සම්භාවිතාවය ගැනත් පොඩ්ඩක් හිතන්න.අයිතිකරයින් ලග කොටස් ගොඩක් තියෙන සමහර සමාගම් එයාලට ඔන කාලය වෙනකම් ඉහල යන්නෙ නැති බව අපි අත්දකිනවනෙ.LOFC.EXPO,RAL වගෙ එව ගැන ඔයා දන්නවනෙ.
මම මෙහෙම ලිව්වෙ මමත් BFN ගැන මුල ඉදලම කතා කරල වගෙම ලාභ ලබලත් තියෙන හින්දයි.මම කිසිම කෙනෙකුට වැරදි කියන්නෙ නැත්තෙ මෙකෙ පකීර්ල නැති හින්දයි.කොටසක් අරන් තියගෙන ඉන්න කවදහරි නගිනව කියන්න හුගක් අය දක්ෂ උනාට යම් කාලයක් තුල කොටසක් ඉහල යනව කියන්න බාහිර සාදකත් බලපානව කියන්නයි.හොද සාමජිකයෙක් කියන එක වචනයකින් හෝ දෙන එක ඉගියකින් ගොඩ ගිය අයත් ඉන්නව කියන්නයි. I love you I love you I love you

අටුවා,ටීකා, ටිප්පණි නැතුව කෙටියෙන් ඔබතුමාගේම පොස්ට් එකකින් මන් පිළිතුර දෙන්නම්.

Forum rules & BFN351  R210

2018 September 26 ඉඳලා post 150කටත් වැඩිය BFN ගැන රෑ දවල් දන්නේ අපිට තියෙන ආදරේට වෙන්න ඇති ?????????
මේ තියෙන්නේ kalu 351 දාපු පලවෙනි BFN post එක , දැන් 2019 පෙබරවාරි  Very Happy Very Happy Very Happy ... 

Forum rules & BFN351  Rf10

ඔන්න kalu 351 අළුත්ම පොස්ට් එක ධම්මික පෙරේරා සහ  BFN .දැන් ඉතාමත් පැහැදිලියි මේ SLEF forum එකේ ඇඩ්මින්ලා/ සමහරක් සාමාජිකයෝ/තැරවූකාර සමාගම් එක්ක එකතුවෙලා ගහන ගේම.
BFN ඉවර වුනාට පස්සේ LDEV /EXPO /MBSL /LOFC /UBC දිවා රෑ කළු promote කරන බවට පොස්ට් කිහිපයක් දාලා තියෙන්නේ.

බල්ලෝ මරලා හරි සල්ලි හොයන theory එකේ බහුතරයක් ඉන්න නිසා පොස්ට් එක ඉවර කරන්නම් ඔයාගෙම පොස්ට් එකක පණිවිඩයකින්  Wink

Forum rules & BFN351  R3310

6Forum rules & BFN351  Empty Re: Forum rules & BFN351 on Tue Feb 05, 2019 6:55 am

sanjulanka


Senior Manager - Equity Analytics
Senior Manager - Equity Analytics
බොහොම ස්තුතියි රුවන් මගෙ ලිපි කියවීම ගැන.ඔයා බලන්න ඉගෙන ගෙන ගනුදෙනු කරන කෙනෙකුට මම කියපුවත් ඇති ගොඩ යන්න.මේ වගෙ ෆොරම් එකකින් තමුන්ගෙ දැනුම වැඩි කර ගන්න දගලන අයට වැඩියෙ ඉන්නෙ තමුන්ගෙ කොටස් තව කාගෙ හරි ඇගේ ගහන්ඩ දගලන අයයි.ඒක ඔයාටත් අදාලයි.ඔයා පොරක් නෙමෙයි වගේම මමත් පොරක් නෙමෙයි.මෙතන මොනව ලිව්වත් මෝරු,තෝරු අතරෙ හාල් මැස්සන්ට ලොකු දෙයක් කරන්න බැ.එකම දේ එයාලගෙ කටට වැටෙන්නෙ නැතුව ජීවිතෙ බේර ගන්න එකයි.කොටස් වෙළද පොලේ තියරිය මැනින් මාර්කට් එකෙ තියරියට සමාන වෙන වෙලාවලුත් තියෙනව.තොග මිලට ගත්තු මාලු ගත්ත ගානට අඩුවෙන් විකුනන තොග වෙලෙන්දො වාගෙම සිල්ලර වෙලෙන්දොත් ඉන්නව.මෙතන ලෝකෙ කාල වතුර බීපු අයට වෙලදාම ගැන කියල දෙන තැනක් නෙමෙයි.ඔයා ඔයාගෙ අදස දානව හොදයි වටීයි කියල හිතෙනවනම් අපි ඒක පිලි ගන්නව. කොහොමත් තවලම යනව කියන එක විතරයි කියන්න තියෙන්නෙ.බෝඪිසත්ව ගුනොපෙත කට්ටිය ල0කාවෙ කොටස් වෙලද පොලෙන් තිය ලොකෙ කිසිම කොටස් වෙලද පොලකින් හොයන්න එපා.ගලන ගගෙන් දිය දෝතක් ගන්න,බොර කරන්නෙ නැතුව අනිත් අයට වතුර තියන තැන කියන්න.කොහොමත් දිට්ටය එනව වැරදි කරන අය පස්සෙන් .කියන්න කෙසේ කීවත් අසන්න සිහිබුද්දියෙන් ලොක්ක.ඔහොම ය0 I love you I love you I love you I love you

7Forum rules & BFN351  Empty Re: Forum rules & BFN351 on Tue Feb 05, 2019 7:16 am

Yahapalanaya

Yahapalanaya
Senior Vice President - Equity Analytics
Senior Vice President - Equity Analytics
I am watching and enjoying the game of promotors.Some even doesn't know the value of those shares and chasing with the group.Soon these people burn their fingers and fight with each other.That would be claimax of the game.Let's continue to watch the game... Very Happy Very Happy Very Happy

8Forum rules & BFN351  Empty Re: Forum rules & BFN351 on Tue Feb 05, 2019 10:27 am

ruwan326

ruwan326
Senior Vice President - Equity Analytics
Senior Vice President - Equity Analytics
@Yahapalanaya wrote:I am watching and enjoying the game of promotors.Some even doesn't know the value of those shares and chasing with the group.Soon these people burn their fingers and fight with each other.That would be claimax of the game.Let's continue to watch the game... Very Happy Very Happy Very Happy
Yahapalanaya,


How about join the share promotion apart from promoting UNP as a top contributor  Wink

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum